niedziela, 11 listopada 2018

Movies that I watched today on Netflix

Witajcie !

Jak spędziłam 11 listopada ? Obejrzałam trzy świetne filmy z trzech innych gatunków 
Chciałabym się nimi z wami podzielić być może ich nie widzieliście i będziecie chcieli je obejrzeć 
Wszystkie obejrzałam na Netflixie 

Zaczęłam od popularnego filmu na głównej stronie 
You Get Me Wybierając go nie wiedziałam ,że będzie to film akcji 
Bardzo dużo się w nim działo trzymał w napięciu .



Po nocy spędzonej z nowo poznanym chłopakiem, Tylerem, Holly ogarnia niezdrowa obsesja na jego punkcie. Przenosi się do jego liceum i próbuje kontynuować ich „związek”. 

Tyler (Taylor John Smith), pokłóciwszy się ze swoją dziewczyną, spędza noc z nowo poznaną Holly (Bella Thorne), która od tego momentu nie daje chłopakowi o sobie zapomnieć. Nawet wtedy, gdy ten godzi się ze swoją dziewczyną. 




Tyler's crazy in love with his perfect girlfriend Ali, but when a big fight makes him and Ali break up, he lands in the arms of Holly, an out-of-towner who shows him a night he's gonna remember. The next morning he finds that not only is Ali taking him back, but Holly has transferred to their school and will do anything to reclaim her new man.
  • Kolejny film to komedia 

  • Set It Up Swatamy swoich szefów 
  • Dwójka przepracowanych i słabo opłacanych asystentów opracowuje plan zneutralizowania uprzykrzających im życie przełożonych: postanawiają umówić ich na randkę






Z racji tego ,że zajmuję się muzyką trzeci film niezwykle trafił w moje gusta .

Tytuł to 

Love Beats Rhymes 



Jest to muzyczny film  aczkolwiek nie tylko, ponieważ pojawia się w nim wątek miłosny
a także wątek o poezji 

Początkująca artystka hip-hopowa odkrywa "slam poetry", świat publicznej rywalizacji poetów-performerów. 



Polecam być może wam również się spodobają ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz