sobota, 26 grudnia 2015

Christmas Times

Hej Kochani ! 


Jak Wam mijają święta ? Mam nadzieję, że każdy brzuszek najedzony, a prezenty jak najbardziej trafione!:)U Nas też pozytywnie : jemy ,leniuchujemy ,kolędujemy - no właśnie kolędy...
Pograłam dziś trochę jak co roku ,na pewno was to nie dziwi ,,Always Music♥''...
Na facebooku  udostępniłam ,,Cichą Noc/Silent Night " ...
Zapraszam do obejrzenia nagrania .
Dla wszystkich tych ,którzy mieliby jeszcze chęć wysłuchania innych kolęd zagranych przeze mnie dziś.

Zapraszam na mojego instagrama tutaj:https://www.instagram.com/martina__music/ 
(martina__music) 
Zamieściłam tam kilka krótkich filmików ...
Hope you enjoy! :)
Chciałabym również jeszcze raz podziękować wam za życzonka świąteczne przekazane w każdej formie... jest mi niezmiernie miło czytać je wszystkie. Ślicznie Dziękuje! :)

Pozdrawiam i Wesołych Świąt! 



Kissssss :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz