piątek, 22 stycznia 2016

Winter Day 2016

Witam Was Kochani ! 
w Nowym Roku na moim blogu 
to już 2016 ależ ten czas szybko ucieka.
Pozwólcie ,że jeszcze raz złożę Wam wszystkim 
najserdeczniejsze życzenia tym razem tutaj!:

Wszystkiego co najpiękniejsze,samych cudownych dni ,
zdróweczka ,spełnienia marzeń 

Szczęśliwego Nowego Roku!

Mam nadzieję ,że hucznie przywitaliście ten rok w Sylwestrową noc 

Oj wiem ,że trochę się spóżniłam  haha to już dawno za nami 
wybaczcie troszkę zaniedbałam wpisy na blogu 
w porównaniu z moimi portalami społecznościowymi 
gdzie wszystko pojawiało się na bieżąco.
No cóż mam nadzieję ,że już będzie lepiej 
i częściej będę tu zaglądać 
dzieląc się z wami różnymi treściami.
Nie chcę niczego obiecywać zresztą 
nie powinno się zdradzać wszystkiego przed !
jakaś tajemnica musi być ...
Jak będę miała tylko jakiś fajny temat do poruszania, 
będę chciała się z Wami czymś podzielić  to 
z pewnością opublikuję nowe wpisy.
Mam kilka pomysłów i postaram się je zrealizować, 
a póki co wracamy do dzisiejszej :

PIERWSZEJ NOTKI W NOWYM ROKU 

Wracając jeszcze do 2016 ! 
Taka ciekawostka ,którą chcę zaznaczyć  
16 to była zawsze moja szczęśliwa liczba ,
mój numer w dzienniku przez wszystkie lata szkolne
Bardzo lubiłam tę liczbę haha lubiałam być 16 <3
Mam tylko jedno marzenie na ten 2016r
Mam nadzieję ,że moja liczba mnie nie zawiedzie.

No dobrze wracamy do dzisiejszej notki a dziś już mamy 22 Styczeń ! 
ależ ten czas szybko mknie 
Skoro wspomniałam już o liczbach to dodam jeszcze ,że 
data 22 ! jest mi również bliska ze względu na to ,że 
to moje urodziny ale nie tylko 22 jak już wspominałam 
swoje urodziny obchodzi również Selena Gomez ,
a także pierworodny syn księcia Williama i księżnej Catherine książę 

Gorge Alexsander Louis ,

 Prince George of Cambridge)
brytyjski aktor Fergus Riordan a takżę książę Danii- Feliks

Wszyscy urodzili się tego samego dnia i miesiąca 22 Lipca .

a więc 22 jest mi również bliskie jeśli chodzi o urodziny
ale nie tylko 22 wiąże się jeszcze z czymś ale tego wam już nie zdradzę może kiedyś 
a póki co to moja tajemnica .

Przy okazji jak już wyszedł taki temat o liczbach 
z chęcią poczytam o waszych cyferkach.
Jeśli macie tylko chęć podzielić się piszczcie w komentarzach na dole.

DZIŚ 22 ALE STYCZEŃ ! 
No właśnie jak Wam minął ten dzień ? 
Obudziłam się i rano przez okno zobaczyłam ,że sypie śnieg 
wszędzie jest bielutko ,przyprószone drzewa ...
Piękny widok zresztą u was na pewno też przysypało
Od kilku dni mamy nasz wymarzony ,wytęskniony śnieg!!!
Choć na święta się spóżnił to o dzieciach nie zapomniał 
- zdążył na ferie zimowe .

Pomimo tego ,że na dworze nie było dziś za ciepło 
postanowiłam wyjść z domu .
Poniżej kilka zimowych zdjęć z dzisiejszego (22 stycznia )
Chciałam ulepić bałwana dla Was ale niestety nie dało się ...
Pomimo tego i tak miałam ubaw z naszym psem... 
Lucky bardzo chciał Wam się pokazać :
sam wchodził w obiektyw .
Nie mogłam mu odmówić !

Pozdrawiam wszystkich czytelników,którzy 
odwiedzili mojego bloga .


  







Oczywiście dyskusja mile wskazana jeśli macie tylko ochotę 
piszcie !
 W wolnej chwili chętnie poczytam ciekawe wpisy na waszych blogach .

Buziaki :*  

5 komentarzy:

  1. Moja szczęśliwa liczba zawsze była 13stka. Niby taka pechowa no ale jednak... Zawsze 13sta w dzienniku, wypłaty tez zawsze mam 13 stego... Uwielbiam ta liczbę :)



    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej to nieżle ! rzeczywiście wszyscy uważają ją za pechową a jak widać u Ciebie odmiennie a więc czasem niektóre z tych przesądów się sprawdzają niektóre nie.Nie zawsze liczba 13 musi być taka zła ...

      Dzięki za podzielenie się swoją liczbą .

      Pozdrawiam i oby 13-stka zawsze była tą szczęśliwą !!!

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Moja szczęśliwa liczba to ta "pechowa" 13-nastka :D
    Jak dla mnie zawsze była szczęśliwa i nie potrafię wyjaśnić dlaczego :)
    Zapraszam!
    Gabrielle Blog->Nowy post!

    OdpowiedzUsuń