niedziela, 31 stycznia 2016

Whitney (2015) -Film o Whitney Houston

Witajcie Kochani !

Na samym początku chciałabym Wam bardzo podziękować za waszą aktywność.
Zrobiliście mi ogromną niespodziankę .Tworząc mój najnowszy wpis o Demi Lovato nie spodziewałam się , że będzie tak duże zainteresowanie tą notką .Tak wiem Demi to wspaniała artystka ,którą bardzo cenię i widzę ,że Wy również lubicie jej muzykę.Pomimo tego gdy codziennie wchodziłam na statystyki zobaczyć ile Was tu zawitało byłam bardzo mile zaskoczona ,mój uśmiech nie schodził z twarzy .
Post o Demi z każdym dniem stawał się coraz bardziej popularny ,cyferki ciągle się zmieniały ...
był od niecałych dwóch dni w sieci a  było już ponad 400 Waszych wejść .W ten sposób cyfra 12 tysięcy na blogu szybko zmieniła się na 13 ! a w tej chwili jest już ponad 14 tysięcy odsłon .
Bardzo jest mi miło ,że sprawdzacie moje wpisy ,jesteście zainteresowani treściami ,które poruszam .
W tej chwili wynik jest naprawdę super jak dla mnie.Dziś dopiero czwarty dzień od publikacji a Wy dobiliście do 857 wyświetleń przebijając wszystkie moje wcześniejsze posty w tym popularny o Britney Spears ,którego wyświetliliście 500 razy .Dziękuję odważnym za komentarze z opinią  ,które pozostawili .  .Dziękuję także wszystkim blogerom za obserwacje ,pozytywne oceny ,wyświetlenia...na moim nowo założonym profilu : http://ddob.com/user/index/martyna-rempala/followerws_feed/your_profile.
 Dziękuję wszystkim ,którzy zagościli tutaj choćby na chwilę :Czytajcie ,oglądajcie teledyski ,filmy ,zdjęcia ,słuchajcie muzyki to wszystko jest również dla Was jeśli tylko jesteście zainteresowani tematyką  .Zapraszam ! Być może część z Was wyniesie coś nowego z moich wpisów.
Wraz z nowym rokiem mam ogromną motywację jeśli chodzi o bloga ale nie tylko ogólnie o moją aktywność ... Mam dużo pomysłów na notki -będę chciała je urozmaicić różnymi treściami ,które są dla mnie wartościowe.Wszystko oczywiście będzie kręciło się wokół muzyki .Myślę ,że każdy znajdzie tu coś dla siebie .Czekam na Was !,w  wolnej chwili  z chęcią poczytam również wasze wpisy dlatego  podawajcie swoje blogi .Dyskusje są również mile wskazane :nie bójcie się wyrażać własnego zdania przed innymi ! :)

Dziś kończy się już styczeń ależ ten czas szybko ucieka...Weekend zmierza ku końcowi .
Mam nadzieję ,że dobrze go wykorzystaliście .Ja wraz z moją mamą oglądałam film o Whitney Houston z 2015 roku ,,Whitney (2015)" .Bardzo mi się spodobał dlatego też chciałabym w tej notce wspomnieć o nim.
Polecić go tym ,którzy jeszcze  nie obejrzeli .Myślę ,że wśród czytających pojawią się i tacy ,którzy już go oglądnęli .Jeśli tylko chcecie się podzielić co myślicie , piszcie z chęcią poczytam jakie są wasze wrażenia po obejrzeniu.Film koncentruje się na burzliwym związku piosenkarki z Bobby Brownem .W tym filmie usłyszymy największe hity Houston ,takie jak ''I Will Always Love You ",''Im Every Woman" i ''The Greatest Love Of All " .Główne role : Yaya DaCosta jako Whitney i Arlen Escarpeta jako Bobby Brown .


FILM NAJLEPIEJ  OBEJRZEĆ NA CDA TUTAJ MACIE LINK  :  http://www.cda.pl/video/20426288



Whitney Houston i Bobby Brown spotkali się podczas gali wręczenia nagród Soul Train.
Wzięli ślub a Whitney konsekwentnie budowała karierę .Jej sukces nie pozostał bez wpływu 
na życie prywatne .

Więcej nie zdradzam :sami się przekonajcie.Polecam wam ten film  ! :)

Przeczytałam również fajną książkę biograficzną ,która jest bardziej szczegółowa
Skupia się od korzeni .Czterdzieści lat wcześniej zanim na świecie pojawiła się Whitney 
opisując w tym ciężkie czasy dla jej dziadków ,
w których życie przypominało nieustanną walkę o przetrwanie .
W latach XX w Ameryce ,słowa:,,tylko dla białych'',
widniały prawie wszędzie -począwszy od wagonów restauracyjnych ,
a na fontannach z wodą do picia skończywszy.
A Nicholas ''Nitch''Drinkard -
dziadek ze strony matki Whitney był czarny .
Książka jest świetna bardzo miło się ją czyta.

Będę chciała wkrótce podzielić się nią z Wami ale to już w innej notce .

Dziś udostępniam Wam film ,który właśnie obejrzałam .
Poniżej wideo zapowiedż a także kilka zdjęć z filmu .


Wyżej podałam link do całego filmu z lektorem 
Miłego oglądania dla tych ,którzy zdecydują się obejrzeć .







Dla ciekawych więcej zdjęć wraz z obsadą tutaj :


Przy okazji skoro wspomniałam o Whitney to 
zapraszam również na moją popularną notkę o niej z 2014 roku 
tutaj : 

Pozdrawiam !

Martina  :)

2 komentarze:

  1. Możliwe, że niebawem obejrzę:)
    Pozdrawiam MALWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!Bardzo fajny film ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń