piątek, 18 marca 2016

Studio Time Working

Hej Kochani ! 

Na samym początku chciałam was przeprosić za moje kolejne zaniedbanie w notkach .
We wcześniejszych moich wpisach pisałam ,iż będzie aktywnie .Niestety nie udało mi się tego zrealizować w tym miesiącu.Marzec był dla mnie bardzo pracowity pod względem muzycznym .Przez ten cały czas jeżdziłam do studia i nagrywałam piosenki dla was .Tak skupiłam się na pracy w studio ,że kompletnie nie myślałam o blogowaniu .Najważniejsze było dla mnie przygotowywanie utworów do nagrywania ....
Dziś w tej notce chciałabym trochę wam przybliżyć jak wyglądały te moje ostatnie pracowite dni.
W mojej najpopularniejszej notce o Demi Lovato wspomniałam o tym, że mam zamiar wkrótce powrócić na YouTube ze studyjnymi nagraniami i  że 2016 rok będzie z pewnością aktywny pod względem artystycznym. Muzyka jest dla mnie wszystkim i nie wyobrażam sobie życia bez niej ,minęło już tyle lat a ona wciąż jest ze mną .Nie przestałam i nie przestanę śpiewać.Nadal walczę, nie poddaję się wytrwale podążam za marzeniami. Przeszłam już naprawdę wiele .Przekonałam się ,że droga którą wybrałam nie należy do łatwych ale jest warta tego by nią podążać .Wspominałam o tym już wielokrotnie tutaj na blogu więc nie będę się ponownie rozpisywać o tym samym .Pozwólcie ,że przytoczę teraz swoje wypowiedzi z innej notki powiązane z tematyką : ,,Muzyka i wszystko z nią związanie to ciągłe poszukiwania ,poznawanie swojego głosu praca nad nim to proces rozwoju .Przekonałam się ,że nie da się mieć od razu wszystkiego na raz'' .,,Bardzo się cieszę z tego ,że jestem pracowitą osobą ,zdeterminowaną dążącą do celu , ciężka praca w muzyce nigdy mnie nie zniechęcała zawsze wymagałam od siebie więcej i więcej  na dany etap, w którym się znajdowałam chciałam przechodzić dalej i nadal się tego trzymam''.,,Musimy pracować nad sobą do końca życia trzeba się rozwijać ,stale iść na przód ,pokonywać każdą napotkaną przeszkodę w dążeniu do zamierzonego celu '' ''Cieszą mnie wyzwania poradzę sobie bo jestem twarda i nie odpuszczam  ..."

Ostatnie trzy lata były dla mnie przepełnione intensywną pracą nad wokalem .
Jestem bardzo wdzięczna wszystkim tym ,którzy brali i nadal biorą czynny udział w moim rozwoju   muzycznym chodzi mi głownie o moich nauczycieli ...,którzy ukierunkowali moją drogę muzyczną .
Bez waszej cennej przekazanej wiedzy nie byłabym w tym miejscu ,w którym jestem .
Dzięki wam mogę stale wyciągać więcej i więcej .Nadal chcę cały czas się rozwijać i stale iść na przód ...
DZIĘKUJĘ ! :) 

Bardzo się cieszę ,że znów powróciłam do nagrywania w studio.Mam tyle celów do zrealizowania dlatego w tym roku będzie aktywnie.Chcę byście usłyszeli mnie w aktualnych świeżych nagraniach ,wiele się pozmieniało i teraz stać mnie naprawdę na więcej...Chciałabym dzielić się z wami moimi wykonaniami różnych utworów artystów ,którzy od zawsze stanowili dla mnie ogromne inspiracje.Pragnę pokazywać się wam w różnych stylach piosenek dlatego wybory będą urozmaicone .Ponieważ uwielbiam wyzwania pojawią się również ambitne covery utworów m.in Whitney Houston ,Mariah Carey ,Beyonce...piosenki o których zawsze marzyłam by móc je zaśpiewać ...Na chwilę obecną współpracując z realizatorem zrealizowaliśmy już kilka nagrań , z których jestem naprawdę zadowolona .Już nie mogę się doczekać kiedy się nimi wszystkimi podzielę z wami .Myślę ,że się spodobają .Ze względu na to ,że nie chcę  wszystkiego od razu zdradzić nowości na YouTube będą pojawiały się co dwa tygodnie czasem być może co tydzień także bądżcie czujni .Najlepszym miejscem na sprawdzanie newsów oczywiście jest moja  strona na facebooku więc zapraszam Polub :MARTINA i bądż ze mną na bieżąco .Dziękuję wszystkim tym ,którzy już tam są. Wspomnę jeszcze o tym ,że wszystkie utwory ,które wybrałam są mi również bliskie ze względu na teksty ,które utożsamiam do własnych życiowych doświadczeń .Jeśli będziecie śledzić dokładnie co do słowa o czym są wszystkie te piosenki ,które śpiewam po części poznacie moją historię...gdyż utwory są dobierane pod względem prawdziwych zdarzeń, które miały miejsce w moim życiu ,takich samych zdań ,myśli , pragnień ,marzeń czasem nawet sekretów ,które skrywam itp....Myślę ,że wy również słuchając swoich ulubionych kawałków czasem utożsamiacie je z własnym życiem ...Pamiętajmy o tym ,że artyści tych wielkich hitów stworzyli je również z myślą o nas ,byśmy mogli się nimi cieszyć słuchając ich ale również po to by ten przekaz czasem pomógł nam choć na chwilę zapomnieć o czymś lub o kimś ...Gdy jesteśmy w kiepskim stanie emocjonalnym z różnych powodów ,czasem już brak nam sił ,nie potrafimy zrozumieć dlaczego ? Muzyka może podnieść nas z tych chwil podpowiadając nam ,że wszystko się jeszcze jakoś ułoży... Pozdrawiam wszystkich czytających i do następnej notki .Poniżej kilka zdjęć ze studia :)))













  





  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz