niedziela, 7 lutego 2016

Dziękuję za ponad 15 tysięcy... ! (Winter Photos)


Witam Was Kochani ! 

Jak się macie ,jak minął Wam ten tydzień ? :)
U mnie muzycznie jak zawsze ,wykorzystane wszystkie dni 
 ale w dzisiejszej notce nic wam jeszcze nie zdradzę .
Chciałabym wam po raz kolejny podziękować za kolejny 1000 
waszych odwiedzin w ciągu tego tygodnia .
Dzięki wam liczba 14 szybciutko zmieniła się na ponad 15 tysięcy.
Ślicznie Dziękuję ! :) 
Z dnia na dzień gdy widzę te ciągle zmieniające się cyferki ,
coraz bardziej mnie motywują do częstszego blogowania.
Tak jak już wcześniej wspominałam będę chciała poruszyć tematy 
różnych artystów ,którzy stanowią dla mnie inspiracje muzyczne,
podzielić się z wami różnymi treściami ,które są dla mnie wartościowe. 
Być może dla was również się staną po przeczytaniu moich wpisów. 
Myślę ,że każdy z was znajdzie tu coś dla siebie, 
a więc bądżcie na bieżąco ze mną! :)))
Pomysły są ,tematów na pewno nie zabraknie ,tylko kwestia czasu 
i zdecydowania bo czasem nie łatwo jest mi się zdecydować jaki wpis będzie pierwszy.
 Mam nadzieję ,że uda mi się to wszystko zrealizować ,co sobie zaplanowałam ...

No dobrze wracając do pytań czy jest u was mrożna zima za oknem ,sypie śnieg ? :)
U mnie niestety już dawno znikł ale myślę ,że wkrótce ponownie do nas zawita .
Uwielbiam cieszyć oczy zimowym widokiem ,
wszystko jest wówczas takie magiczne ,
drzewa przyprószone śniegiem tak pięknie wyglądają ...

W tym tygodniu wyjeżdżam w góry na narty także mam nadzieję ,że śniegu 
będę mieć pod dostatkiem,już nie mogę się doczekać :)
Oczywiście będę chciała na bieżąco dzielić się z wami relacją 
z mojego wyjazdu do Zakopanego .
Na pewno najaktywniejszym miejscem na to będzie mój Snapchat ,
na którym będą pojawiały się spontaniczne filmiki ,zdjęcia z pobytu w górach ,
także zapraszam wszystkich ciekawych do obserwacji mojego profilu -
Dodawajcie mnie nick : martynarempala 
Zapraszam ! ;) 

A Wy przed czy już po feriach zimowych ? :)
Jeżeli macie chęć podzielić się ze mną z czytającymi piszcie na dole ...

Po relaksie w górach pojawią się różne notki w tym niespodzianki związane z moją osobą   .
Myślę ,że wam się spodobają 
a póki co chciałam wam życzyć udanego tygodnia .
Jeszcze raz wszystkim wam bardzo dziękuję za tak liczne odwiedziny 
no cóż  i do następnej notki ! 

Poniżej pragnę podzielić się z wami zdjęciami wykonanymi w tym roku 
 gdy wytęskniona zima zdecydowała w końcu zawitać do nas .






Pozdrawiam wszystkich czytelników 

Buziaczki :* :* :* 



3 komentarze:

  1. U mnie dzisiaj było słoneczko :)
    zapraszam na mojego bloga ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie bez śniegu jestem w trakcie ferii pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń