niedziela, 24 kwietnia 2016

''HERO''-Mariah Carey (Cover )

Hej Kochani!

Mam dla Was kolejną niespodziankę.''HERO" Mariah Carey w moim wykonaniu jest już na YouTube .

Zapraszam do posłuchania!Jeśli wam się spodoba zachęcam was do aktywności: udostępniajcie swoim znajomym , głosujcie,subskrybujcie mój kanał by zobaczyć więcej ...

Będzie mi bardzo miło jeśli będziecie ze mną :) 


Dla nowych ,którzy dopiero natrafili na ten post i pragną dowiedzieć się więcej o mnie  ...

Zachęcam do polubienia mojej strony : https://www.facebook.com/martynarempalamusic/

KLIKNIJ ''Polub " i bądż na bieżąco! Czekam na was.Będzie wiele muzycznych nowości 

Zapraszam ! :) 



Uwielbiam Mariah Carey to wspaniała wokalistka a  jej muzyka od zawsze stanowi dla mnie ogromną inspirację .Kiedy odkryłam ''Hero" będąc jeszcze nastoletnią dziewczyną zakochałam się w tej pięknej emocjonalnej balladzie o tak cudownym mobilizującym tekście .Każde słowo w nim jest dla mnie tak wyjątkowe i takie prawdziwe .Ten utwór zawsze podnosił mnie na duchu podpowiadając mi bym podążała za głosem serca ...pomimo tego, iż nie zawsze będzie to łatwe i tak jak Mariah napisała 

''Bóg wie .Jak ciężko jest podążać za marzenia .Ale ! nie pozwól nikomu Ci ich odebrać .

Wytrzymaj.Nadejdzie jutro.I moment gdy odnajdziesz swoją drogę ..."

 Pamiętajcie o tym by się nigdy nie poddawać jak wam na czymś bardzo zależy...
I nawet jeśli czasem brak wam już nadziei -nie odpuszczajcie tylko walczcie dalej podążajcie tą drogą jeszcze mocniej ...bądżcie silni gdyż  ,,Wtedy nadejdzie bohater z siłą aby iść przed siebie .
Odrzucisz swoje lęki .I będziesz wiedział ,że przetrwasz ....."
Pamiętajcie o tych słowach ,które są zawarte w tym pięknym utworze ,który stał się znakiem rozpoznawalnym dla tej niesamowitej wokalistki .
 (''Hero" drugi singiel wydany 19 pażdziernika 1993 roku) 
Każdy kto ma w życiu jakąkolwiek pasję ,cele zrozumie przesłanie tego utworu 
gdyż wie naprawdę  jak to jest podążać prawdziwie drogą do marzeń ponieważ sam tego doświadcza...
,,Never give up even when it's hard always strive to fulfill your dreams''.
Mam nadzieję ,że spodoba wam się i moje wykonanie .
Pozdrawiam wszystkich cieplutko i do następnej notki ! :)   


Bohater

Jest bohater
Jeśli spojrzysz w swoje serce
Nie będziesz musiał się obawiać
O to kim jesteś
Tu tkwi odpowiedź
Jeśli sięgniesz do swojej duszy
Smutek który znasz
Rozpłynie się

Wtedy nadejdzie bohater
Z siłą aby iść przed siebie
Odrzucisz swoje lęki
I będziesz wiedział że przetrwasz
Więc kiedy czujesz że brakuje Ci nadziei
Spójrz w siebie i bądź silny
Wreszcie odkryjesz prawdę
że bohater jest w Tobie

Długa to droga
Gdy idziesz nią samotnie
Nikt nie podaje Ci ręki
Abyś mógł się przytrzymać
Możesz znaleźć miłość
Jeśli poszukasz w sobie
Wtedy pustka którą czujesz
Zniknie

Wtedy nadejdzie bohater
Z siłą aby iśc przed siebie
Odrzucisz swoje lęki
I będziesz wiedział że przetrwasz
Więc kiedy czujesz że brakuje Ci nadziei
Spójrz w siebie i bądź silny
Wreszcie odkryjesz prawdę
że bohater jest w Tobie

Ohhhh Bóg wie
Jak ciężko jest podąrzac za marzeniami
Ale nie pozwól nikomu ci ich odebrać
Wytrzymaj
Nadejdzie jutro
I moment gdy odnajdziesz swoją drogę

Wtedy nadejdzie bohater
Z siłą aby iść przed siebie
Odrzucisz swoje lęki
I będziesz wiedział że przetrwasz
Więc kiedy czujesz że brakuje Ci nadziei
Spójrz w siebie i bądź silny
Wreszcie odkryjesz prawdę
że bohater jest w Tobie

Ten bohater żyje w...
...Tobie
Ten bohater żyje w...
...Tobie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz