poniedziałek, 2 maja 2016

Demi Lovato -Stone Cold

Kolejna piękna emocjonalna ballada w wykonaniu  Demi Lovato .
Kocham ten utwór  <3 <3 












Zimna jak kamień, zimna jak kamień

Widzisz mnie stojącą, ale tak naprawdę umieram na podłodze
Zimna jak kamień, zimna jak kamień
Może gdy nie będę płakać, nie będę nic czuć

Zimna jak kamień, kochanie
Bóg wie, że starałam się 
cieszyć z Twojego szczęścia 
Wiedz, że jestem.
Nawet jeśli nie potrafię zrozumieć, zniosę ten ból.
Powiedz mi prawdę, ja i moje serce
Damy sobie radę
Jeśli ona jest szczęściem*, to cieszę się z Twojego szczęścia

Zimna jak kamień, zimna jak kamień
Tańczysz z nią, kiedy ja patrzę w ekran telefonu
Zimna jak kamień, zimna jak kamień
Byłam Twoim bursztynem, lecz ona jest twoim odcieniem złota.

Zimna jak kamień, kochanie
Bóg wie, że starałam się 
cieszyć z Twojego szczęścia 
Wiedz, że jestem.
Nawet jeśli nie potrafię zrozumieć, zniosę ten ból.
Powiedz mi prawdę, ja i moje serce
Damy sobie radę
Jeśli ona jest szczęściem, to cieszę się z Twojego szczęścia

Nie chcę być zimną jak kamień, jak kamień
Tak chciałabym coś powiedzieć, lecz to moje pożegnanie.
Oh, cieszę się twoim szczęściem,
Wiedz, że jestem
Nawet jeśli nie potrafię tego zrozumieć
Jeśli ona jest szczęściem
Jeśli ona jest szczęściem, to cieszę się z twojego szczęścia.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz