czwartek, 12 maja 2016

Alan Walker - Faded (Cover by Martina)

Cześć wszystkim !

Zapraszam do posłuchania mojego najnowszego covera ''‪Faded" -Alana Walkera .
Zakochałam się w tym utworze gdy po raz pierwszy usłyszałam go w radiu...Emotikon heart
Mam nadzieję ,że spodoba wam się i moje wykonanie tego największego hitu 

Pozdrawiam :)




Tłumaczenie tekstu:

Byłeś cieniem mojej światłości 

Czułeś nas?

Kolejny początek

Odszedłeś

Obawiam się ,że cel jest poza naszym zasięgiem-

Chcę zobaczyć nas,
żywych 

Gdzie teraz jesteś?
Gdzie teraz jesteś?
Gdzie teraz jesteś?
Czy to był tylko wytwór mojej wyobraźni ?
Gdzie teraz jesteś?
Czy byłeś tylko wymyślony?
Gdzie teraz jesteś?

Atlantyda*
Pod wodą
Pod wodą
Gdzie teraz jesteś?
Kolejny sen
Potwory dziko szaleją we mnie**

Jestem przygaszona (wybrakowana,wyblakła ,spłowiała...)
Jestem przygaszona
Taka zagubiona
Jestem przygaszona
Jestem przygaszona
Taka zagubiona
Jestem przygaszona

Na tych płytkich wodach nigdy nie spotkałam tego ,
czego potrzebowałam
Odpuszczam
Głębsze zanurzenie
Wiecznie ciche morze...
Biorę wdech
Żyję.

Gdzie teraz jesteś?
Gdzie teraz jesteś?


Pod jasnymi
Lecz gasnącymi światłami
Rozpalasz moje serce
Gdzie teraz jesteś?
Gdzie teraz jesteś?

Gdzie teraz jesteś?
Atlantyda
Pod wodą
Pod wodą
Gdzie teraz jesteś?
Kolejny sen-
Potwory dziko szaleją we mnie.
Jestem przygaszona
Jestem przygaszona
Taka zagubiona
Jestem przygaszona
Jestem przygaszona
Taka zagubiona
Jestem przygaszona

*Atlantyda - mistyczna wyspa, szczęśliwy raj, który wg mitu zatonął w morzu.
**Potwory dziko szaleją we mnie - negatywne uczucia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz