czwartek, 13 marca 2014

Występ w Krakowie

Cześć Kochani , jak sie macie? :).U mnie wszystko ok :) Cały dzień spędziłam w Krakowie gdyż dziś odbył się koncert uczniów szkoły wokalno-aktorskiej ,na którym miałam okazję się zaprezentować .
W Krakowie od samego rana piękna pogoda ,słoneczko tak grzało ,że oczywiście nie obeszło się bez spaceru po krakowskim rynku i parku  :) Piękne miasto i miło było odpocząć,  zrelaksować się tuż przed wieczornym występem ,który odbył się w Domu Kultury o godzinie 18.45 .Naprawdę fajnie było wystąpić przed krakowską publiką .Bardzo pozytywny dzień ,z którego wyniosłam nowe doświadczenia na przyszłość .Pozdrawiam was serdecznie i miłego wieczorku życzę ! :)  .Buziaki :)
                           

spodnie -TAILY WEiJL,
T-shirt-Terranova,
buty-Centro 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;)) Bardzo miło się go czyta!
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mojego fotobloga- http://www.fbl.pl/speedwayforeverh69 :)

    OdpowiedzUsuń