piątek, 15 sierpnia 2014

Say Something

Hej Kochani ! Jak mijają wam te wakacyjne dni ? :) Dawno nie pisałam żadnej notki ale dziś już powracam ponownie na mojego bloga i będę dodawać kolejne wpisy :) U mnie wszystko ok mój każdy dzień wypełniony jest muzyką : śpiewam ,gram ,uczę się itd ......


W dzisiejszym poście chciałabym udostępnić wam  mój najnowszy cover piosenki
 ,,Say Something " by A Great Big World & Christina Aguilera 
Zakochałam się w tym utworze gdy po raz pierwszy usłyszałam go na YouTube 
Dlatego postanowiłam zrobić własną interpretacje tej piosenki . 
To nie zwykle ważny dla mnie utwór  gdyż jest to również mój pierwszy 
cover , w którym zagrałam własny akompaniament piano ..,którego nauczyłam się grać  
samodzielnie .Wszystko nagrywałam sama u siebie w pokoju .
Moja kochana Mama , na którą mogę zawsze liczyć nakręciła mi 
kilka fajnych ujęć wideo .....






Ta przepiękna popowa ballada Christiny Aguilery z  zespołem A Great Big World  
może odnieść się do każdego z nas . To smutny utwór ale zarazem bardzo piękny,wzruszający , 
wyrażający skrajne emocje począwszy od rozpaczy aż pogodzenie się z losem ...
Na pewno ,każdemu z nas towarzyszył kiedyś ból związany na przykład z utratą bliskiej osoby 
lub z nadejściem ciężkich chwil ,strat itd....;( Ten utwór doskonale odzwierciedla 
smutek ,jaki nam wówczas towarzyszy ale również ukazuje ,,piękno'' i podnosi
na duchu mobilizując nas byśmy się nigdy nie załamywali  nawet jak przeżywamy bardzo 
ciężkie chwilę w swoim życiu i bardzo trudno jest nam pogodzić się z tym czym życie 
nas obdarowało. Zawsze jest nadzieja na lepsze jutro by wyjść z tego ,
pogodzić się z losem i móc żyć dalej .
,,Wiem ,że będzie lepiej możemy przejść przez to razem ...''

,,Say Something "

Powiedz coś, bo rezygnuję z Ciebie.
Będę tym jedynym, jeśli zechcesz.
Wszędzie bym za Tobą podążył. 
Powiedz coś, bo rezygnuję z Ciebie

I ja - czuję się taki mały.
To było ponad mną,
w ogóle nic nie wiem.

I ja - potknę się i upadnę.
Wciąż uczę się kochać,
dopiero zaczynam raczkować.

Powiedz coś, bo ja się poddaję.
Przepraszam, że nie potrafiłem do Ciebie dotrzeć.
Wszędzie bym za Tobą podążył.
Powiedz coś, bo rezygnuję z Ciebie.

I ja - przełknę swoją dumę.
Jesteś jedynym, którego kocham
i mówię teraz: "żegnaj".

Powiedz coś, bo się poddaję.
Przepraszam, że nie potrafiłem dotrzeć do Ciebie.
A wszędzie bym za Tobą podążał.
Och, powiedz coś, bo poddaję się i pozwalam Ci odejść.

Powiedz coś, bo rezygnuję z Ciebie.
Powiedz coś...


Kochani ! Poniżej udostępniam wam moje wykonanie tej przepięknej ballady .
Mam nadzieję ,że wam się spodoba .Zachęcam również do udzielania się na moim koncie YouTube
Jeżeli macie chwilkę bardzo proszę o poparcie .
Subskrypcją ,oddanym głosem ,komentarzem z opinią .....
Oczywiście dyskusja na temat dzisiejszego postu poniżej bardzo mile widziana :)
Pozdrawiam cieplutko wszystkich moich czytelników i do następnej notki ! Buziaki :*












































               

7 komentarzy:

  1. Pięknie wykonana piosenka! Może nagramy kiedyś wspólnie jakiś kawałek? Zapraszam do siebie.Obserwuje.Pozdrawiam :) http://indeed-prodigy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęskniłam za Twoimi postami! Piosenka standardowo- perfekcyjna. Piękne zdjęcia i super sklejone wideo ;) Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nowy cover wkrótce ...Pozdrawiam Karolinko :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Martyna jesteś utalentowaną,pracowitą i odważną dziewczyną.Podziwiam Cię za twoje serce do muzyki i za to że pozwalasz mi żyć wspaniałymi wspomnieniami o Krystianie.Czekam na więcej, życzę Tobie i Twoim rodzicom żeby tym "życzliwym"w końcu się znudziło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Martyno czytalam Twoj wpis i absolutnie Twoi rodzice i Ty nie powinniscie sie poddawac w walce o sprawiedliwosc i ulegac bzdurnym oskarzeniom!!! To jest straszne ze w calej tej tragedii... Waszego smutku i zalu z powodu straty najblizszej Wam osoby musicie zmagac sie z niesprawiedliwością i udowadniac kto tak naprawde jest winny calej tej tragedii...jedno co Ci powiem i Twoim rodzicom to to ze napewno nie jest winny Krystian on jako jedyny w tej calej sytuacji zostal poszkodowany i to smiertelnie za cudzą glupote i nierozsądek...i tak jak ja tak setki ludzi sa przekonani o tym...nie poddawajcie sie, wlczcie o sprawiedliwosc cho by miala by to buc walka na smierc i zycie to pamietaj ze Wy juz doskonale wiecie co to znaczy stracic najblizsza osobe a oni poprostu sie boja bo wiedzą ze Wy swoja siłą jestescie w stanie dowiesc sprawiedliwosci...Krystian jest i zawsze bedzie w pamieci kibicow i nie tylko kibicow bo ja wogole nie interwsuje sie zuzlemale zyje Waszą tragedia po dzis dzien. Martyno...Pani Bozeno...Pnie Jacku WALCZCIE NIE PODDAWAJCIE SIE NIE MACIE NIC DO STRACENIA BO MYSLE ZE TO CO NAJCENNIEJSZE 28MAJA JUZ ZOSTALO WAM ODEBRANE...ZYCIE WASZEGO SYNA I BRATA'!!! Mam nadzieje ze dojdziecie prawdy i Ci ktorzy sa za to odpowiedzialni zostaną ukarani...!!!Pozdrawiam i zycze Wam aby ktorego dnia usmiech znowu zagoscil na waszych twarzach w Waszym domu... Ania Szewczyk z Gorzowa Wlkp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie śpiewasz ,prosiłabym więcej twoich twoich coverów bo miło się Ciebie słucha . Pozdrawiam Ciepło :)

    OdpowiedzUsuń