wtorek, 17 czerwca 2014

Summer's Fashion

Witam  Was Kochani :) jak się macie ? ależ ten czas szybko ucieka już wkrótce lipiec a w związku z tym upragnione przez nas wszystkich WAKACJE .Pogoda już cudownie się zapowiada ale co najlepsze dopiero przed nami  :) Myślę ,że w tym roku lato nas nie zawiedzie i obdaruje w piękne słoneczne dni .Uwielbiam   a Wy też  lubicie najbardziej tę porę roku ? Czy macie już jakieś plany na spędzanie wolnego czasu w wakacje ,wybieracie się gdzieś ? :) Piszcie w komentarzach z miłą chęcią podyskutuje :)
Lato to najwspanialszy czas : gorąco , słoneczko , plaża ,woda ,odpoczynek ,opalenizna  lubicie się opalać ? Ja kocham :) No właśnie to również idealny okres na to by totalnie poszaleć z modą : kolorowe sukienki , spódniczki, szorty ,krótkie bluzeczki  na ramiączkach, spodenki , różnorakie dodatki :)
Co proponujecie na ten wakacyjny sezon  2014 ? Podobają wam się kolorowe rzeczy , jaskrawe bluzeczki ,sukieneczki :) Ja bardzo lubię chodzić w jeansowych spodenkach , jaskrawych bluzeczkach , spódniczkach ,sukienkach czyli w zasadzie jak widać kocham wszystkie krótkie ciuszki na lato :)
Trendem obowiązkowym tego lata będą frędzle na ubraniach i dodatkach  .Ja osobiście tak jak wspominałam już we wcześniejszym poście bardzo lubię frędzelki na ciuchach ,torebkach ,butach .
To jedne z moich ulubionych części garderoby .Pojawiły się już dawno i wciąż są na topie .
Na pewno założę coś z frędzelkami w te wakacje ...

,,W nadchodzących miesiącach, a szczególnie tych wakacyjnych największym hitem będą powłóczyste sukienki i kimona ozdobione frędzelkami. Elegancko, ekstrawagancko i szykownie ''

Spodnie dresowe damskie są kolejnym hitem na ten sezon

 

,,Ten obowiązkowy element garderoby świadczy o ewolucji w modzie. Nosimy je zarówno do sportowych butów, ale również do szpilek i sandałków na obcasie .Nosimy je w połączeniu z marynarkami, koszulkami z nadrukami, prostymi topami lub nawet crop-topami. Macie już swoją  parę w szafie?''
Ja  często chodzę w dresach zwłaszcza po domu są wygodne dlatego też idealne na wakacyjne wieczory lub gdy zdarzą się chłodniejsze dni .Uważam ,że w połączeniu z adidasami ,trampkami sprawdzają się idealnie jako outfit na sportowo ale jak ktoś woli na elegancko też mogą bardzo fajnie wyglądać w połączeniu ze szpilkami :) Ja lubię nosić także krótsze dresówki 3/4 fajnie wyglądają zwłaszcza białe to idealny kolor do podkreślenia wakacyjnej opalenizny :)

Spodenki z wysokim stanem na lato 2014

Spodenki z wysokim stanem to hit lat 90., który wiosną i latem 2014 powraca ze zdwojoną siłą. Stylizacje rodem z "Beverly Hills 90210" jeszcze do niedawna uznwane były za śmieszne, teraz są najgorętsze! Szorty za pępek w połączeniu z modnym crop-topem, czy oversize'owym swetrem to świetne rozwiązana na ciepłe dni i wieczory.



    
   Reasumując tego lata im więcej kolorów tym lepiej ,można kombinować z połączeniami dobierać 
   jaskrawe ,żywe ,neonowe kolory T-shirt ,spodenek , sukienek itd wtedy na pewno efekt będzie    zaskakujący a my będziemy idealnie wbijać się w te piękne słoneczne dni :) Kolor seledynowy i jaskrawy róż    idealny na lato ,polecam ! :) 
Mówiąc o kolorkach nie zapomnijcie również o jaskrawych ,kolorowych 
lakierach do paznokci .To Hit tego Lata ! Polecam najnowszą kolekcję RIMMEL by Rita Ora ! 
Ostatnio kupiłam i są naprawdę fajne :) No i uwielbiam najnowszą piosenkę Rity ,,I will never let you down " a Wy też lubicie ten energiczny kawałek idealny na wakacje :) Pozdrawiam cieplutko i czekam teraz na wasze opinie dotyczące The Look na słoneczne dni .Buziaki i do następnego posta ! :)


    
   

   

                                         
     






6 komentarzy:

  1. też lubię frędzle :) te różne bluzeczki, w których frędzle zakrywają brzuszek - super! :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki z wysokim stanem są super <3 i te lakiery Rity Ory też ok.
    http://my--magic--world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dresy, dresy i jeszcze raz dresy! Mam do nich słabość, a z szafy niemal się wylewają (proszę nie myśleć, że jestem dresiarą). Lubię dresy w różnych zestawieniach stylizacyjnych: na elegancko, na sportowo, na luzie. Zawsze powtarzam, że całość składa się z różnych, mniejszych części, detali. Cały smak tkwi również w dodatkach, które trzeba umiejętnie dobrać, tak by nie przesadzić. Nie może być czegoś za dużo, ani tym bardziej za mało. Żeby wyglądać jak milion dolarów, trzeba umieć wypośrodkować, znaleźć tzw. złoty środek. Trudna to sztuka, ale nie niemożliwa. Szorty również mi się podobają, ale nie do moich nóg. Głupie kołki, jak zwykłam o nich mówić (i nie, nie są szczupłe jak patyczki, nazwa zupełnie z innego powodu). Och, i gdybym nie miała nerwicy, miałabym piękne, długie, zadbane pazurki pomalowane na któryś z letnich kolorów. Lekka mięta, błękit i fiolet to absolutne hity tego lata.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam.
    http://madlen-w-internetach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szorty! Ostatnio zrobiłam jedne ze starych dżinsów. Co prawda użyłam całej butelki wybielacza, ale się opłacało- efekt jest super ;) Dresy także uwielbiam do tego stopnia, że na lato mam krótkie spodenki z dresowej dzianiny. Co do lakierów '60 seconds' mam mieszane odczucia (nie mam tych z serii Rity tylko standardowe) dają piękne krycie i kolor, ale w moim wypadku barwią płytkę :(
    W każdym razie- post super :) Pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolina :) Fajnie ,że wykorzystałaś stare jeansy do zrobienia szortów :) Świetny pomysł :P Dresy są super zwłaszcza na sportowo są bardzo wygodne ;) Odnośnie lakierów to kupiłam ostatnio niebieski i lekko pomarańczowy i jestem zadowolona .Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Kocham tego typu posty! O, spodenki z wysokim stanem ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com <-proszę o kliknięcia w linki :)

    OdpowiedzUsuń