czwartek, 11 września 2014

SUPER STARRED NEXT-GEN TALENT CONTESTS


Cześć Kochani Jak się macie ? Mamy już wrzesień ale ten czas szybko ucieka . 
U mnie wszystko w porządku :) Mój każdy dzień wypełniony jest muzyką .
Śpiewam ,gram ,ćwiczę na różnych ćwiczeniach wokalnych  ...itd  
 Ostatnio nauczyłam się  grać kilka utworów klasycznych  
z czego ogromnie się cieszę i wkrótce postaram się udostępnić wam wideo
z moim graniem :) W tym tygodniu pracuję również nad pięknym duetem  wspaniałej 
artystki ,którą uwielbiam i bardzo cenię jednak nie chciałabym wam za wiele zdradzić od razu  
dlatego też nie podam dziś imienia wokalistów i tytułu tego utworu przed ukazaniem się covera  w sieci ..
Mogę jednak obiecać wam ,że postaram się jak najlepiej wykonać tą wspaniałą piosenkę a także
zdradzić wam iż zobaczycie mnie ponownie grającą i śpiewającą a także .Więcej nic nie powiem  ;)
 Wszystko już wkrótce na youtube a także na portalach społecznościowych .
Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na wszystkie moje profile ! 


Kochani ! Mam do was prośbę POMOŻECIE ???   Zostałam zaproszona do wzięcia udziału w amerykańskim konkursie talentów ,,NEXT GEN '' na http://www.superstarred.com/  z czego ogromnie się cieszę ,jest  to dla mnie naprawdę duże wyróżnienie i satysfakcja z tego iż ludzie z zagranicy lubią mnie słuchać i biorą pod uwagę organizując internetowe konkursy talentów .Pomożecie w głosowaniu ?  to od was zależy czy wasza Polka wejdzie do finału !!! Obecnie jestem na piątym miejscu : http://superstarred.com/contest/singing-2014_09_08 damy radę wspiąć się wyżej ?Potrzebuję waszych głosów w ciągu najbliższych trzech tygodni .Możecie dać mi 3 głosy każdego dnia a także dodatkowe SUPERVOTE ! Jest to szybkie i bardzo łatwe do zrobienia a mianowicie klikacie VOTE u mnie na portfolio tutaj : http://superstarred.com/portfolio/martina (aby móc to wszystko zrobić musicie się zalogować na konto za pośrednictwem facebooka lub google...) można również zostawić komentarze pod filmami na stronie a także zadawać mi pytania ta aktywność również pomaga wspiąć mi się wyżej wówczas dostaję dodatkowe punkty . Więcej o zasadach konkursu na  http://www.superstarred.com/ 

Głosujcie na mnie każdego dnia a możecie wygrać 
iPada ! .Oddając głos na uczestnika konkursu  ! 
 LICZĘ NA WAS ! Pozdrowionka .Całuję :* :*:* 




Zapraszam również na fan page superstarred na facebooku ! : 
Gdzie możecie być na bieżąco z wynikami konkursu !

a także do obserwacji ! Superstarred na  Twiterze : 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz