piątek, 31 października 2014

Beneath Your Beautiful -Labrinth feat. Emeli Sandé Cover by Martina (Solo Version)


Dobry wieczór ! W dzisiejszej notce chciałabym wam udostępnić drugą wersję utworu :,,Beneath Your Beautiful -Labrinth feat.Emeli Sande (Solo Version )  ,którą niedawno zamieściłam w serwisie YouTube .W poprzednim poście udostępniłam duet tej piosenki ,w którym miałam przyjemność zaśpiewać wraz z Marco .Była to nasza własna wspólna interpretacja tego utworu ale przyznam szczerze ,że zakochałam się w tej piosence....Tak bardzo mi się podoba ,że zdecydowałam zrobić również  drugą  wersję (solo) ,w której  śpiewam do oryginalnego podkładu muzycznego . Zapraszam do obejrzenia w wolnej chwili .Zachęcam również do subskrypcji mojego kanału .Postaram się by co jakiś czas pojawiły się tam nowości ...Miłego wieczorku .Dobranoc  

Poniżej udostępniam wam mój najnowszy cover wraz ze zdjęciami 
.Mam nadzieję ,że wam się spodobają :)
Pozdrawiam cieplutko :) 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz