czwartek, 8 października 2015

"Revival" - Selena Gomez


Dobry wieczór wszystkim ! Tak jak obiecałam dzisiejsza notka będzie ponownie poświęcona Selenie Gomez ale tym razem skupimy się na terażniejszości a mianowicie najnowszych singlach promujących kolejny album studyjny wokalistki '' Revival" ,którego premiera zaplanowana jest już na jutro 9 pażdziernika !

'' Na swoich profilach na Facebooku, Instagramie i Twitterze Selena zamieściła video, na którym widać, jak w notatniku zapisuje tytuł nowej płyty oraz datę jej wydania.
W tle słychać singiel promujący to wydawnictwo - piosenkę „Good for You”. 

'' Będzie to pierwszy album wokalistki, który zostanie wydany w nowej wytwórni Interscope Records.Artystka poinformowała, iż ten album będzie bardziej dojrzalszy, niż poprzedni Stars Dance .''  
  '' Dla Seleny Gomez będzie to niezwykle osobisty album. Jej inspiracją była Christina Aguilera! Sel mówi: "Cała płyta, to dla mnie odrodzenie. Znajdą się tam utwory opowiadające o mojej historii. Nie przejmuje się także tymi, którzy mówią, że niewiele wiem o życiu ".
'' Piosenką, która najbardziej zaskoczy fanów będzie "Hands To Myself". Selena powiedziała: "Kocham sens tej piosenki. Wszyscy słuchając tego nagrania byli zaskoczeni, więc jestem pewna, że moim słuchaczom również się spodoba. Idziemy do przodu.".
''Artystka miała wiele koncepcji na nową płytę: "Wiele razy zastanawiałam się, co zrobić by album był naprawdę dobry. To dla mnie bardzo ważne. Był to pierwszy raz, kiedy miałam aż tak duży wpływ na to, co chcę powiedzieć w swoich piosenkach. Myślę, że w ten sposób zrzuciłam ze swoich pleców ogromny ciężar.".
'' Jaki numer Selenie Gomez podoba się najbardziej? "Jedną z moich ulubionych piosenek z Revival jest kawałek Sober. I od razu mówię, że nie jest on o konkretnej osobie. Chodzi o sytuacje, w której uczestniczyłam. Chciałam spędzić czas ze znajomymi. Razem z Chloe Angelides, która jest autorką tekstu siedliśmy i opisaliśmy ludzi, którzy piją. Na drugi dzień było bardzo zabawnie!".
Zobaczcie, co wiemy o nowym krążku Seleny Gomez:


    1. Pierwsze wzmianki o płycie Revival pojawiły się w prasie już we wrześniu 2014 roku, kiedy Selena Gomez podpisała nowy kontrakt z wytwórnią Interscope Records
    2. Pierwszym singlem z nowej płyty Seleny Gomez Revival jest piosenka „Good For You”. Utwór ukazał się 22 czerwca. Gościnnie wystąpił w nim raper ASAP Rocky . 

     3.Sukces piosenki Good For You przerósł nawet oczekiwania Seleny Gomez. Utwór szybko znalazł się  w pierwszej piątce zestawienia Billboard Hot!
    4.Pierwszy singiel z płyty Seleny Gomez “Revival” doczekał się aż dwóch teledysków. W pierwszym z nich nie pojawia się towarzyszący Selenie Gomez w oryginale raper ASAP Rocky.


    5.Drugi singiel z płyty Revival Selena Gomez opublikowała na początku sierpnia 2015 roku. Jest to piosenka „Same Old Love”. Miesiąc później w sieci pojawił się teledysk do tego utworu. W prasie szybko pojawiły się plotki, że utwór opowiada o byłym chłopaku Seleny Gomez, Justinie Bieberze… Oczywiście Selena Gomez nigdy w życiu tego nie potwierdzi.


     6.W połowie września 2015 roku gwiazda pochwaliła się na Instagramie okładką swojej nowej płyty Revival. 


    Me And The Rhythm pojawiła sie w sieci 1 października 2015. Wcześniej piosenka była zapowiadana przez artystkę, ale dopiero teraz możemy się cieszyć całym utworem i... zdjęciem Seleny w dość wyzywającym stroju. 



    "Moja siłą jest przekładanie emocji, bo jestem bardzo uczuciowa. Tak wiele czułam przez ostatnie dwa lata, od bycia super zakochaną, a potem mierzenia się z pewnymi rzeczami po dojrzewanie i wszystkie te piękne doświadczenia, które były skomplikowane i ekscytujące. Oto, co chciałam tym krążkiem przekazać" - powiedziała Selena Gomez w wywiadzie dla Flare.



    "Zawsze walczyłam o zmiany w swoim życiu. Nie mam już 16 lat. Jestem młodą kobietą, rozwijam się i staram się robić w swoim życiu rzeczy, z którymi będę czuła się dobrze" - czytamy w wywiadzie dla Flare. Selena Gomez tym razem zajmowała się też produkcją swojego nowego albumu "Revival".
    "To była wielka rzecz. Tym razem wytwórnia była moim partnerem, wcześniej byłam zmuszana do robienia czegoś, co nie zawsze mi pasowało."
    Nowa płyta Seleny zapowiada się bardzo dobrze o czym świadczą pierwsze single a wy jak myślicie czy nowa płyta Seleny powtórzy sukces wcześniejszego solowego albumu wokalistki ? 
    Jak podobają wam się  nowe single ,które Selena już nam zdradziła ?
     Mi bardzo przypadł do gustu ''Good For You " i "Same Old Love " :) 
    Pozdrowionka ! 




    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz