sobota, 17 września 2016

Krystian dla Ciebie ! - ''Nie Tak Miało Być ''(ZAPOWIEDŹ VIDEO)

Kochani ! 

Wspaniała wiadomość dla prawdziwych kibiców Krystiana :) 

Z ogromną przyjemnością informuję ,że premiera teledysku dedykowanemu mojemu bratu odbędzie się na MOTOARENIE w Toruniu, 18.09.2016 o godzinie 16:30 (17 runda DMP)  a także na Stadionie im. Edwarda Jancarza w Gorzowie Wielkopolskim, 25.09.2016,  g.18:00 (18 runda DMP) Klip na YouTube będzie dostępny 25.09.2016 o godzinie 20:00

Dziękujemy za tak pozytywne rozpatrzenie naszej prośby....:) 

Mówimy o tym i mówimy... dlatego zanim pojawi się oficjalny teledysk mamy mały przedsmak ...Poniżej prezentujemy zapowiedź naszego klipu do ballady dla Krystiana...


4 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać aż zobaczę i posłucham całość. Bardzo dobry pomysł i dużo ogromnej pracy. Z całego serca gratuluję! Trzymaj się Martynko! 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie obejrzałam i odsłuchałam. Martyno! Piękna ballada. Krystian jest z Ciebie dumny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam już gdzieś kochana...to także słowa ode mnie do mojego brata który odszedł nagle prawie rok temu. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam już gdzieś kochana...to także słowa ode mnie do mojego brata który odszedł nagle prawie rok temu. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń