niedziela, 4 grudnia 2016

Martyna Rempała - "Dla Nas Jesteś "



Kochani, pragnę Wam przedstawić mój najnowszy, autorski, świąteczny utwór "Dla Nas Jesteś". To nietypowa i inna niż wszystkie piosenka świąteczna, ale odzwierciedlająca każde moje uczucie, które towarzyszy mi na myśl o nadchodzących świętach bez Krystiana. Nie wyobrażam sobie tego... Wiem, że nie jestem sama z takimi emocjami, dlatego po raz kolejny wierzę, że sporo z Was utożsami się z tekstem. Teledysk - bardzo zimowy zrealizowaliśmy w Villi Falsztyn, w miejscu w którym jeszcze w tym roku byliśmy razem z Krystianem... To ważne dla Nas miejsce, przywołujące mnóstwo dobrych wspomnień, jednocześnie bardzo piękne....To dla Ciebie Krystian! Dla Nas Jesteś...i tak! 😗 Oddaję klip w Wasze ręce, jednocześnie i mimo wszystko życząc Wam Wesołych Świąt!


 

1 komentarz:

  1. Utwór jest przepiękny. Rozumiem twoje odczucia i co czujesz myśląc o nadchodzących świętach. Sama straciłam we wypadku mojego brata. Pierwsze święta były okropne. Mimo że już minęło trochę czasu to jednak ja już świąt nie czuje. Na samą myśl chce mi się płakać. Strata bliskiej osoby boli niesamowicie. Nikt kto tego nie przeżyje tak na prawdę nie wie co to znaczy....

    OdpowiedzUsuń