wtorek, 9 maja 2017

Krystian -Mecz Parowy Juniorów na PGE Narodowym (09.05.2016r.)



Kochani ! 

Mam dla Was wartościowe filmiki z udziałem Krystiana .Zmontowałam filmiki również na prośbę mojego Taty ,któremu bardzo zależało aby te materiały pojawiły się właśnie dziś w sieci ponieważ dziś mija rok od wizyty Krystiana na stadionie narodowym .Chcielibyśmy abyście poświęcili chwilę na obejrzenie zdjęć z tamtego dnia a także do obejrzenia filmików z biegami Krystiana , które nagrywał nasz Tata .Nigdzie indziej ich nie znajdziecie ...


Zapraszamy do obejrzenia filmów Krystiana podczas Meczu Parowego Juniorów , który odbył się 
9 Maja 2016 roku.Najlepsi juniorzy testowali tor żużlowy zbudowany przez Ole Olsena na stadionie PGE Narodowym przed weekendowymi zawodami LOTTO Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland i meczem Polska - Reszta Świata.











,,Zdecydowałem się dawno temu,

Nigdy nie pozostawać w cieniu innych

Nieważne czy poniosę porażkę, czy odniosę sukces
Przynajmniej będę żyć tak, jak tego pragnę
Nieważne, co mi odbiorą
Gdyż nie mogą mi odebrać mojej godności

Ponieważ największa miłość ze wszystkich
Przydarzyła się właśnie mnie
Znalazłam największą miłość ze wszystkich
Wewnątrz siebie..........."




Prosimy abyście mimo uciekającego czasu pamiętali o naszym Krystianie .Niech każdy taki filmik przypomina Wam o nim .Z każdym dniem oglądając takie materiały poznawajcie go bardziej .Rozprzestrzeniajcie szerzej ,by każdy mógł poznawać Krystiana 

Krystian zasługuje na to ! <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz