czwartek, 17 sierpnia 2017

Rise [Katy Perry Cover]


Cześć Kochani !  

Mam dla was niespodziankę.Na moim oficjalnym kanale na YouTube pojawił się nowy cover utworu ,
o którym już wspominałam w bardzo wartościowej notce o moim bracie Krystianie ,o nas ...
Myślę ,że pamiętacie ten wpis ponieważ licznie go udostępnialiście wówczas .
Tak dla przypomnienia wróćcie do tej notki : http://martynarempala.blogspot.com/2016/08/katy-perry-rise-krystianie-nauczyes.html  Jak zauważyliście  poza zdjęciami , opublikowałam tam również utwór Katy Perry wraz z mobilizującym tekstem .Nagrałam ten utwór ponieważ tym utworem chciałam przekazać Wam ,że:

Ja również sie nie poddam. I tak jak wspominałam będę nadal walczyła dla mojego brata, za którym bardzo tęsknię :/ Mam motywacje .Choć uwierzcie ,że w muzyce nie jest to łatwa droga ale będę próbować wznieść sie wyżej : By udowadniać Wam ,że wszystko jest możliwe ,by pokazać Wam siłę 
,by również Was motywować moją działanością artystyczną . 

 'Rise'' to piosenka ,którą Katy Pery wydała specjalnie z okazji nadchodzącej olimpiady w Rio.
Ten utwór inspiruje nas, by się uleczyć, zjednoczyć i razem podnieść pomimo cierpień , rozczarowań jakich doznaliśmy ! Słuchałam go ciągle w zeszłym roku i również pomógł mi się pozbierać ,zmotywował mnie do podniesienia się z bardzo złego stanu .....



,,Podczas ,gdy ogień jest pod nogami .I wszystkie sępy zaczynają krążyć .Oni szepczą ,,Jesteś nie w takt" ale jednak bądż silny podnieś się i nadal walcz .
''To nie jest żaden błąd .Gdy myślisz ,że to koniec .Nigdy nie kończ .Zmień zdanie .
I nie daj się zaskoczyć .Nadal się wznoś  "  


Zapraszam do posłuchania piosenki Katy Perry ''Rise" ale tym razem w moim wykonaniu.



I nie tylko przetrwam
Oh, zobaczysz jak dobrze się rozwijam
Móc pisać moją historię
Jestem beyond archetyp
Nie tylko się dopasować
Jakkolwiek potrząsasz moim rdzeniem
Bo moje korzenie pozostają nadal głęboko

Oh tak mało wiary
Nie wątpić w to, nie wątpić w to
Zwycięstwo jest w moich żyłach
Znam to, Znam to
I nie wynegocjuję
Znajdę to, Znajdę to
Będę odmieniona

Podczas, gdy ogień jest pod nogami
I wszystkie sępy zaczynają krążyć
Oni szepczą
,,Jesteś nie w takt "
Ale jednak, wstaję
To nie jest żaden błąd
Żaden wypadek
Gdy myślisz że to koniec
Nigdy nie kończy
Zmień zdanie
I nie daj się zaskoczyć
Będę nadal rosnąć

Muszę pozostać świadoma
Z powodu szaleństwa i chaosu
Więc przychodzę z wizytą do swoich aniołów
Mówią...

Oh tak mało wiary
Nie wątpić w to, nie wątpić w to
Zwycięstwo jest w moich żyłach
Znam to, znam to
I nie wynegocjuję
Znajdę to, znajdę to
Będę odmieniona

Bo kiedy, kiedy ogień znów będzie pod nogami
I wszystkie sępy zaczynają krążyć
Oni szepczą
,,Jesteś nie w takt "
Ale jednak, wstaję
To nie jest żaden błąd
Żaden wypadek
Gdy myślisz że to koniec
Nigdy nie kończy
Zmień zdanie
I nie daj się zaskoczyć
Będę nadal rosnąć

Nie wątpić w to, nie wątpić w to
Znasz to, znasz to
Wystarczy to znaleźć
Nie daj się zaskoczyć
Będę nadal rosnąć

,,Będę nadal rosnąć " No właśnie nadal będę ... Dziś publikuje covera ale to nie oznacza ,że nie pracujemy nad autorskimi kawałkami a wręcz przeciwnie moje piosenki się produkują .Myślimy szukamy tej najwspanialszej piosenki ,która podbije wasze serca .Badżcie cierpliwi .Doczekamy się ! Przesyłam buziaki i dziękuję za wszystkie słowa uznania ,wyświetlenia a także lajki ,które pokazują jak licznie mnie wspieracie w tym co robię .Dziękuję :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz