czwartek, 26 lipca 2018

Cheat Codes, Little Mix - Only You




Słyszeliście już najnowszy singiel Little Mix w duecie z 

Cheat Codes ? Super piosenka bardzo przypadła mi do gustu jak pierwszy raz usłyszałam ją na playliście w Spotify  Już ją nawet śpiewałam  Polecam !



Tańczę z twoją sylwetką 
W miejscach, gdzie się spotykaliśmy
Ooh, próbuję znaleźć cię w księżycu
Paryż już nigdy nie będzie dla mnie taki sam,
Kiedy wszystkie ulice wołają twoje imię
Ooh, więc ukrywam się w zatłoczonych miejscach

[Pre-Chours: Leigh-Anne]

Będę podążać w dół rzeki,
Gdzie ocean spotyka się z niebem
Do ciebie, do ciebie

[Chours: Jade]

Dawno, dawno temu mieliśmy to wszystko
I gdzieś po drodze to straciliśmy*
Patrzyliśmy jak to się rozpada cegiełka po cegiełce
Dzisiejszej nocy jestem zepsuta, kochanie nikt nie może mnie naprawić
Tylko ty, Tylko ty
Oh, nikt nie może mnie naprawić, tylko ty
Tylko ty, tylko ty
Oh, nikt nie może mnie naprawić, 
Tylko ty, oh
Tylko ty

[Verse 2: Jesy & Trevor Dahl]

Czy puściłam twoją rękę dla zamku zrobionego z piasku?
A on przepadł w nieznane**
Podążałam za słońcem
By być samotną wśród wszystkich
Ooh, rozglądam się po zatłoczonych miejscach

[Pre-Chours: Leigh-Anne & Travor Dahl]

Będę podążać w dół rzeki,
Gdzie ocean spotyka się z niebem,
Do ciebie, do ciebie

[Chours: Jade + Perrie & Trevor Dahl, (Jade), (Perrie), Jade + Leigh-Anne]
Dawno, dawno temu mieliśmy to wszystko (mieliśmy to wszystko) (Mmm)
I gdzieś po drodze to straciliśmy (straciliśmy to)
Patrzyliśmy jak to się rozpada cegiełka po cegiełce (rozpada)
Dzisiejszej nocy jestem zepsuta, kochanie nikt nie może mnie naprawić
Tylko ty, Tylko ty (yeah)
Oh, nikt nie może mnie naprawić, tylko ty (nikt taki jak ty)
Tylko ty, ( nikt więcej), tylko ty (oh)
Oh, nikt nie może mnie naprawić, 
Tylko ty, (oh)
Tylko ty
(Rozpada, rozpada, rozpada, yeah)
Tylko ty, (tylko ty), tylko ty, (tylko ty)
Oh, nikt nie może mnie naprawić, tylko ty (tylko ty)
Tylko ty, (tylko ty), tylko ty, (tylko ty)
Oh, nikt nie może mnie naprawić, 
Tylko ty


A znacie piosenkę Is Your Love Enough ?
Również bardzo gorąco polecam Wam tą nutkę na wakacje 


Oczywiście na wakacje tak jak u mnie idealne klimaty latino w Reggaetón Lento tym razem 
w duecie z chłopakami z CNCO 


Znacie singiel Touch?


A kolejny singiel Power ?




A piosenka do ex chłopaka ? Co myślicie ? Pisałam kiedyś notkę o tym .
Tak dla przypomnienia 




To single z zeszłorocznego albumu dziewczyn 
Zachęcam Was do przesłuchania całego krązka Little Mix 
zatytułowanego Glory Days 

Łapcie link do Spotify :




A tak dla przypomnienia .Kim są śliczne dziewczyny z popularnego girlsbandu ?

Chętnych zapraszam do poczytania wcześniejszej notki ,ponieważ o tych ślicznych wokalistkach 
już kiedyś rozmawialiśmy 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz