czwartek, 8 maja 2014

Photo Shoot

Hej wszystkim jak się macie ? :) Ja niestety od poniedziałku jestem chora :( Na początku myślałam ,że to zwykły ból gardła przejdzie po kilku tabletkach i gorącej herbacie .Myliłam się gdyż w nocy pojawiła się również gorączka .Teraz czuję się już lepiej ale moje gardło jest jeszcze niewyleczone ..:( Bardzo mnie to denerwuje gdyż nie mogę śpiewać ,ćwiczyć w tym tygodniu . Nie dam rady tak dłużej bez muzyki mam tyle ciekawych piosenek do prześpiewania a jedyne co mogę teraz robić to tylko  grać ....
No cóż na razie nic innego  mi nie pozostaje poza słuchaniem muzyki ,czytaniem różnych ciekawych rzeczy w internecie a także nadrabianiem  zaległości w postach na moim bloggerze .
Mam nadzieję ,że wkrótce mi przejdzie i będę mogła znów cieszyć się muzyką .
W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z wami różnymi  zdjęciami . Pozdrawiam cieplutko ! :)

                             
                           

                         


                                  Jak Wam się podobają moje stylizacje ?  
                                                             Buziaki ! 
                                       









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz