piątek, 16 maja 2014

Working

Dobry wieczór , moi Drodzy Czytelnicy !  Jak wam minął dzisiejszy dzień ? :)
U mnie pracowity w 100% wykorzystany Muzycznie :) Nareszcie jestem już zdrowa i mogę śpiewać !
Ta choroba strasznie długo mnie trzymała ale jestem już w pełni gotowa by móc pracować dalej z czego ogromnie się cieszę gdyż naprawdę mam co robić,  tyle ciekawych piosenek ...
Dzisiaj rozpoczęłam swój dzień od treningu wokalnego a następnie pracowałam nad daną piosenką :  analizowałam ,śpiewałam ,nagrywałam itp...Calutki dzień spędziłam u siebie w pokoju skupiając się tylko i wyłącznie na muzyce .Mam nadzieję ,że wy równie dobrze spędziliście dzisiejszy dzień .
Na dobranoc przesyłam wam mnóstwo Buziaków !


Jutro z samego rana jadę do Krakowa na zajęcia .. .Oj oj ale nie wiem jak ja wstanę już 
tyle godzin a  jeszcze nie śpię ..Uciekam ! Do jutra ! Dobranoc Kolorowych Snów 


koronkowa  sukienka - H & M
buty ,bransoletki - Centro 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz