piątek, 26 września 2014

PREVIEW NEW COVER COMING SOON !

Hej Kochani ! 

W ostatnich notkach pisałam ,iż pracuję nad duetem pewnej artystki ,którą uwielbiam 
i bardzo cenię jednak wówczas nie chciałam was za wiele zdradzić .
W dzisiejszym poście postanowiłam jednak częściowo wyjawić wam rąbek tej tajemnicy .
W zasadzie mój kolejny cover wraz z wideo jest już ukończony ...
Myślę ,że spodoba wam się zarówno piosenka ,którą postanowiłam wykonać 
a także wideo ,które dla was przygotowałam .
Uwielbiam ten utwór .....no właśnie hmm co to będzie za cover ,jakiej piosenki  ? 
Będzie to cover duetu brytyjskich piosenkarzy ,który pojawiał się w pierwszej 40 hitów w USA Billboard Hot 100 ...
Na pewno każdy z was kojarzy tą piosenkę  ...
No dobrze zdradzę wam tytuł piosenki ,którą postanowiłam zaśpiewać 
,,Beneath Your Beautiful " 
to będzie cover tego utworu ...

Bardzo się cieszę  gdyż piosenkę tą wykonam również w duecie 
z moim znajomym z Holandii  ,który również śpiewa a także komponuje 
własne utwory ...
Będzie to nasza wspólna interpretacja tego utworu ,
którą wspólnie stworzyliśmy :
Zrobiliśmy swój własny podkład muzyczny ,
który nieco różni się od oryginału ...
Poniżej udostępniam wam krótki fragment naszego demo  ! 
A całość wraz z wideo  już wkrótce na YouTube .
Zapraszam również na mój profil na SOUNDCLOUD Jeżeli ktoś ma 
konto ,,Following me !  " 
na tej stronce możecie również pobrać sobie  moje wszystkie dotychczasowe 
covery tutaj : https://soundcloud.com/martyna-rempa-a . Pozdrawiam cieplutko :) 





Zdradzę wam jeszcze jeden rąbek tajemnicy 
oprócz gościa specjalnego będzie kolejna niespodzianka :)))
Badżcie czujni ! 
Buziaki 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz