piątek, 27 lutego 2015

PREVIEW NEW FUNNY MUSIC VIDEO COVER COMING SOON !


Hello ! W dzisiejszym poście chciałabym wam udostępnić kilka zdjęć z domowego planu kręcenia wideo do mojego  kolejnego coveru , który przygotowałam dla was.W poniedziałek z pomocą mojej mamy
rozpoczęłam  pracę nad kręceniem ujęć wideo .Muszę przyznać ,że podczas filmowania
''We had a lot of fun .."-  było  humorystycznie pojawiały się śmiechy ,żarty ...
 Przygotowałyśmy zabawny scenariusz , w którym wcieliłam się w ''ostrą jędzę '' ,która nie pozwola na złe  zachowanie ze strony chłopaka  hahahaha ....
Nie chce za dużo dziś zdradzić , chociaż wczoraj skusiłam się udostępnić już  króciutki filmik
na swoim instagramie  ,w którym widać jedno z moich ulubionych ujęć i słychać dżwięk więc zapewne
już wiecie jaka to będzie piosenka. Zwłaszcza ,że jest to bardzo popularny numer teraz  puszczany w każdej stacji radiowej .Przezabawny ,wesoły utwór posiadający fajny tekst i niesamowity teledysk.
Dlatego też chciałam ,żeby nieco różnił się od moich pozostałych coverów , nie był zrobiony standardowo przy mikrofonie tylko humorystycznie ,śmiesznie z przeróżnymi minami , wygłupiając się ...
Uwielbiam tworzyć  takie zabawne filmiki , w ogóle bardzo dobrze czuję się odgrywając scenki w moich coverach ,to jest fajne ... i rozwijające.Od najmłodszych lat  uwielbiałam się przebierać ,wygłupiać
robić przeróżne zdjęcia ,widea ,tańczyć ... i jak widać zostało mi to do tej pory .Miałam się nie rozpisywać dziś a wyszło ja zawsze ..Poniżej kilka zdjęć ,które ujawniają więcej .Nowy cover już jutro !
Nie przegapcie tego ! Mam nadzieję ,że wam się spodoba .Pozdrowionka :)

Macie poczucie humoru ??? :*
                                               
                                                           





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz