wtorek, 3 lutego 2015

The Next Music Competition - 'I Wanna Be Famous'


  Kochani , na samym początku chciałabym wam podziękować za te wszystkie komentarze,lajki ,prywatne wiadomości ,wpisy na moich portalach społecznościowych .Bardzo się cieszę ,że jesteście ze mną  .
W dzisiejszym poście chciałabym was uprzedzić,że będzie  pojawiało się  coraz więcej piosenek ,zdjęć itp.
a także mam dla was newsa odnośnie mojego najnowszego covera ''The Heart Wants What It Wants "
by Selena Gomez ,który nie dawno zamieściłam w serwisie YouTube.
Jestem uczestniczką kolejnego muzycznego konkursu na amerykańskiej stronie tym razem na 
z moim najnowszym coverem piosenki Seleny Gomez .W konkursie tym rywalizuję z innymi uczestnikami .
W jaki sposób ? Oczywiście chodzi o wasze głosowanie .Każdego dnia odbywają  się bitwy pomiędzy wszystkimi uczestnikami .Pod koniec każdego miesiąca, zawodnik z najwyższym FamousFACTOR w każdej kategorii otrzyma 'nagrodę najsłynniejszy talent'( Famous Talent Award for that month)
 dla tego miesiąca i będzie zakwalifikowany do dużego finału w maju 2015. 
Ostateczne Zwycięzcy zostaną zaproszeni do wykonania na żywo piosenki w Las Vegas, 
at the Most Famous Awards Show in July 1st, 2015.Gdy ktoś  był ciekawy więcej informacji tutaj: https://famous.perfectinter.net/index.php?page=about .
Jeśli chodzi o mój obecny wynik to wygrałam 81 bitw Battles Won   ,jeśli chcielibyście szczegółowo zobaczyć te wyniki klikacie view all prz Battles Won na moim profilu ,wyskakują wam wszystkie moje przeprowadzone bitwy ja kontra inny uczestnik konkursu . 
https://famous.perfectinter.net/index.php?page=videos&section=view&vid_id=3918 i to właśnie tutaj również możecie głosować codziennie klikając VOTE NOW !!!   Jesteście chętni do zabawy ? :0
 Pomożecie w głosowaniu ? Tak naprawdę  to wy tutaj stajecie się sędziami dla nas ! i wszystko zależy od waszych głosów , więc jeżeli każdego dnia macie chodż  chwilkę zapraszam !! 
(myślę ,że aby móc głosować na swoich ulubieńców najpierw należy stworzyć własne konto
pożniej  musicie się zalogować tam... być może istnieje możliwość loginu przez portale społecznościowe, które już posiadacie musicie sprawdzić ) Na głównej stronie tutaj: https://famous.perfectinter.net/index.php?page=about istnieją przeglądarki :
Browse Contestants, Browse Videos, Browse Battles ...klikając na każde z nich możecie zobaczyć wszystkich uczestników ,wszystkie filmy zgłoszone do konkursu, bitwy przeprowadzone pomiędzy uczestnikami wraz z uzyskanymi wynikami również tam możecie oddać głos w tej zakładce Battles .
Bardzo się cieszę z mojego obecnego wyniku .Poniekąd jest to mój mały sukcesik a także 
satysfakcja z tego iż ludzie z zagranicy lubią mnie słuchać.Na tej stronie mam szansę poznać kolejnych wspaniałych ludzi ,którzy mocno mi kibicują  oddając na mnie swe głosy , pisząc bardzo miłe dla mnie komentarze ,które uwielbiam czytać czasami aż łezka w oku się zawiesi naprawdę gdy zerkam na nie i widzę ,że moich ''supporter''/fans  z każdym dniem jest więcej :) Niezmiernie się cieszę ,że dzięki tej stronce mam możliwość poznania nowych  ludzi zamieszkujących inne kraje .
Zapraszam do sprawdzenia zawartości tej strony ,w której pojawiają się rożne kategorie nie tylko uczestnicy śpiewający ale także tańczący , z różnymi zainteresowaniami .Naprawdę warto to sprawdzić !
Jeszcze raz zachęcam was w wolnej chwili do zabawy w sędziowanie ! Pozdrawiam :)


                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz