sobota, 2 maja 2015

May

Hello jak wam minął dzisiejszy  dzień ? Mam nadzieję ,że wszystko u was w porządku :)
Po raz kolejny chciałabym was przeprosić za moje zaległości w blogowaniu...wiem ,wiem  ostatnio mało się tu dzieję zaniedbałam trochę swojego bloga  ale jakoś tak wyszło codziennie tyle mam na głowie ,że kompletnie nie wzięłam pod uwagę tworzenia nowych wpisów na różne tematy a to błąd z mojej strony gdyż sprawdzając statystyki wyświetleń moich wszystkich wpisów widzę ,że całkiem niezłe wyniki się tu nagromadziły  to znaczy , że sprawdzacie ,czytacie moje notki .Ogólnie rzecz biorąc to mój blog osiągnął 8,781 wyświetleń i to wszystko dzięki waszej obecności ze mną tutaj  bardzo dziękuję :)
Myślę ,że wkrótce dobijemy do 10,000!  :))) Właśnie mamy nowy miesiąc MAJ (ależ ten czas szybko ucieka ... ) a więc nowe postanowienia, nowe wyzwania ,pragnienia  by najmniej u mnie ale myślę ,że u was z pewnością też jakieś tam się pojawiają :) W pierwszej kolejności chcę zaznaczyć ,że moim postanowieniem na ten miesiąc a także  na kolejne miesiące jest powrót do blogowania .W 2014 roku zdecydowanie więcej się tu działo a więc będę starała się tu ponownie aktywnie udzielać ,wymyślać dla was interesujące tematy , które być może zachęcą was do wspólnej dyskusji .Będę chciała również opisać wam moje dni ,które zwykle wypełnione są muzyką zdradzę wam co porabiałam ,co planuję na najbliższe dni wam udostępnić itd.,zdecydowanie więcej muzyki na blogu , notki o moich ulubionych artystkach ,które cenię ...piosenki ,które uwielbiam słuchać ,moje wykonania wokalne a także będę chciała zamieścić filmiki z moim graniem wiem ,że dawno je obiecałam we wcześniejszych postach a nie zrealizowałam tego jeszcze dlatego zabieram kamerę w obrót i nagrywam utworki , które na co dzień gram u siebie w pokoju .
Postaram się chociaż kilka uwiecznić na nagraniach wideo i wam udostępnić ...:) Dodam jeszcze ,że na pewno będę chciała zamieszczać tu więcej  wiosennych ,kolorowych zdjęć z moim udziałem gdyż kocham zdjęcia a zwłaszcza pozować do nich...Postaram się by działo się tu więcej tak jak kiedyś ,nie zapominam już o blogowaniu ! Powracam z różnymi pomysłami gdy będę tylko miała wenę zasiadam przed klawiaturą i dzielę się tym wszystkim z wami także ZAPRASZAM KOCHANI ! BUZIAKI :*


W tej notce planowałam ,że podzielę się z wami również tym jak wyglądał mój dzisiejszy dzień ale strasznie się rozpisałam o tych swoich planach dotyczących przyszłej aktywności hah mam tylko nadzieję ,że uda mi się choć w połowie to zrealizować i w maju zanotuję więcej postów .Z przyjemnością poczytam również wasze blogi ,włączę się w dyskusje na interesujące mnie tematy a  wiec zachęcam was do dzielenia się linkami z waszymi blogami w komentarzach ,posprawdzam w wolnej chwili :SZUKAM NOWYCH OSÓB O PODOBNYCH ZAINTERESOWANIACH ,LUBIĄCYCH MUZYKĘ ,MODĘ I ZDJĘCIA ...NADAJĄCYCH NA PODOBNYCH FALACH, Z KTÓRYMI BĘDĘ MOGŁA PODYSKUTOWAĆ ZAPRASZAM ! :) Notka jak wyglądał mój dzień przechodzi na kolejny wpis a tym czasem życzę wam udanej NIEDZIELI ! POZDRAWIAM CIEPLUTKO :)


Wszystkich zainteresowanych zapraszam do obserwacji również  mojego profilu  na Google + 
https://plus.google.com/u/0/114372079881703670432/posts Kto z was ma założony profil na Google +?
Co prawda nie spędzam tam tak dużo czasu jak na facebooku czy instagramie ale pomimo tego zapraszam gdyż jak zapewne wiecie to konto jest połączone z blogami ,pocztą onet ... więc możecie wszędzie się udzielać na każdych portalach społecznościowych ...posiadając tylko to konto to naprawdę straszne udogodnienie :POZYTYW 100% : ))) Pozdrowionka !  :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz