czwartek, 14 maja 2015

Music - Singing ,Playing ,Recording :)


Cześć wszystkim jak się miewacie ? Wakacje już coraz bliżej a co za tym idzie lato moja ulubiona pora roku  Mogę się założyć ,że z pewnością jest to też wasza ukochana pora roku wyczekiwana przez długie miesiące . Ja już nie mogę się doczekać tego mocnego słoneczka ...:) 

Jednak w dzisiejszej notce nie będziemy skupiać się na pogodzie ten temat pozostawimy sobie na inny dzień.
Dziś chciałabym wam trochę przybliżyć jak wyglądały moje ostanie dni ...ogólnie co u mnie słychać ,
co nowego się wydarzyło , jakie mam plany ,pomysły na nadchodzące dni itd.
Otóż nie zdziwię was jak zacznę od tego ,iż moje dni wypełnione były muzyką 
granie ,treningi wokalne ,śpiewanie ulubionych piosenek ,nagrywanie domowych coverów ..
No właśnie odnośnie  nagrywania mam nowe newsy a mianowicie przygotowałam kilka piosenek artystek , które bardzo cenię ...
Postanowiłam wam to przybliżyć w formie coverów moich  ulubionych utworów tych wokalistek .
Chciałabym abyście mogli mnie bardziej poznać to jaki mam styl muzyczny,jakie piosenki mi się podobają jakie artystki cenie dlaczego ...Myślę ,że część z was również słucha takiej muzyki i lubi tych samych artystów więc być może trafię w wasze gusta i chodż część moich wpisów , moich wykonań przypadnie wam do gustu.Przyznam szczerzę ,że haha odzwyczaiłam się od pisania na blogu i muszę wkręcić się ponownie tak jak kiedyś w moje blogowanie :) 


Zaczęłam zdradzać wam jaką piosenkę mam już dla was przygotowaną haha napisałam dość długi tekst jednak stwierdziłam , że będzie idealnie pasował do posta,w którym już wam udostępnię cover tego utworu a więc na razie trzymam język za zębami haha ale na chwilę obecną mogę wam zdradzić ,iż  będzie to  mój własny akustyczny cover ,który stworzyłam samodzielnie u siebie w pokoju .
Postanowiłam pobawić się trochę w nagrywanie w  programie muzycznym na midi mojego akompaniamentu , który zagrałam  na mojej Yamahie ...
Mam nadzieję ,że wam się spodoba i docenicie moje starania tym bardziej ,że po  raz pierwszy udostępnię wam coś co na warunki domowe udało mi się stworzyć samodzielnie..
Cover zaśpiewany a także zagrany moimi rękami ...
 Bardzo się z tego cieszę zawsze chciałam mieć coś zrobione po swojemu ...móc jednocześnie śpiewać
 i grać. Jednak dawniej nie było to możliwe z racji tego ,że moje rączki nie chciały synchronizować z moim głosem haha rozumiecie o co chodzi nie była to taka prosta sprawa z łączeniem obu czynności jednocześnie .
,,Trening czyni mistrza ,próbowałam nie odpuszczałam i na chwilę obecną jestem wstanie połączyć te dwie czynności ze sobą ....''
Chodż nie jest to szczyt profesjonalizmu , mega ekstra nagrane itd to i tak bardzo się cieszę
 gdyż jest to coś mojego stworzone na warunki domowe bez  żadnej pomocy ...
Nawiązując ogólnie do moich domowych nagrań , to są to piosenki nagrane u mnie w pokoju na 
mikrofonie dynamicznym podpiętym do programu muzycznego Cubase.... bez żadnego wyciszenia itd.
Przyznam szczerzę ,że nie znam się na mix- masteringu utworów dlatego brak go w tych domowych coverach stąd też istnieje gorszy odsłuch w porównaniu z wcześniejszymi coverami ,które były nagrywane w studiu a także zmiksowane (dla wtajemniczonych w tą tematykę ..)  Pomimo tego uważam ,że jest i tak całkiem nieżle biorąc pod uwagę ,iż jest to moja samodzielna praca z mikrofonem bez wyciszenia studyjnego.Program muzyczny z każdym nagrywaniem staram się poznawać coraz bardziej ...
Mam nadzieję ,że rozumiecie to i docenicie moje samodzielnie nagrywanie ....
Dla mnie to bardzo przyjemna i skuteczna forma pracy  nad wokalem ,piosenkami 
mogę się nagrywać analizować itd .Nie będę wnikać w szczegółu haha po prostu uwielbiam 
śpiewać do tego mikrofonu :))))


Nowy cover już wkrótce jest nagrany i czeka na was pozostaje mi tylko zrobić 
jakieś fajne wideo aby móc wrzucić na YouTube .
Jutro zamierzam to kręcenie zrealizować ...
Zamieszczę kilka zdjęć z mojego pokojowego planu haha Buziaki :)

To nie wszystko nie będę za dużo zdradzać bo i tak już strasznie się rozpisałam a także na chwilę obecną 
nie chcę ujawnić wam za dużo ale mam ukończone jeszcze inne covery ,które zamieszczę po
udostępnieniu akustycznego także bądżcie czujni !!! :)

Pozdrawiam wszystkich czytających ten wpis .Całusy i do następnego posta !



Przy okazji zapraszam do siebie na SNAPCHATA ,którego założyłam nie dawno 

Kto z was ma tę aplikację na telefonie ??? :) 

Obserwujcie mnie pod nazwą: martynarempala 

Będą tam takie posty, których nie znajdziecie nigdzie indziej CZEKAM NA WAS ! 

Możecie obejrzeć tam moje spontaniczne króciutkie filmiki z każdego dnia ,
zobaczyć jak wyglądają moje treningi wokalne ,jakie piosenki słucham co lubię itd
Ogólnie rzecz biorąc dzięki tej aplikacji możecie mnie bardziej poznać oglądając całą zawartość 
w postaci zdjęć ,filmików itd .Bądżcie na bieżąco ! :***
                                                                             
                                                                        












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz