piątek, 28 października 2016

Krystian "I Will Always Love You "

Kochani ! 

W pewnej notce wspominałam Wam ,że 23 czerwca nagrałam cover utworu Whitney Houston.
 Pozwólcie ,że tak dla przypomnienia przytoczę teraz te słowa dla wszystkich : 
,,23 czerwca weszłam do studia  założyłam słuchawki i zaśpiewałam dla Ciebie utwór ,który nie należy do łatwych .Zawsze chciałam go zaśpiewać .Wiem ,że tego dnia mi pomogłeś dodałeś mi takiej mocy, prowadziłeś mnie przez cały czas .Nagrałam z Krystianem cover pięknego utworu Whitney Houston ,którego  jeszcze  nie słyszeliście ale zapewne go usłyszycie w niedalekiej przyszłości ponieważ będę śpiewała dla Krystiana.Do czego zmierzam .Tego dnia przekonałam się ,że był ze mną przez cały czas .Nie mogłam go zobaczyć ale on był w tej kabinie ponieważ Krystian uwielbiał wyzwania.Dla niego nie było rzeczy niemożliwych '' http://martynarempala.blogspot.com/2016/08/katy-perry-rise-krystianie-nauczyes.html

Jest to bardzo ważny dla mnie utwór ponieważ nagrałam go dla Krystiana jeszcze przed tworzeniem autorskiej  ballady dla niego .23 czerwca pojechałam do studia i zaśpiewałam utwór Whitney Houston "I Will Always Love You" Tego samego dnia po nagraniu tej piosenki pojechałam do niego. Gdy wróciłam do domu pisałam do Krystiana słowa .Pokażę wam cześć tekstu z tamtego dnia, który pochodzi z mojego pamiętnika... 

                                ,,I Will Always Love You"      Czwartek, 23.06.2016r.

Dziś po raz pierwszy od wypadku weszłam do studia ,założyłam słuchawki i zaśpiewałam dla niego Whitney Houston " I Will Awlays Love You" .Dla mnie Krystian był wielki jak Whitney różniły ich inne pasje ale Krystian chciał pozostawić po sobie wielką historię .I choć nie zdążył dla mnie to co już zrobił było wielkie .W tak młodym wieku już pokonywał mistrzów świata .To był diament ,który tak szybko został nam odebrany :( Krystian był ambitny , nigdy nie odpuszczał tylko cały czas walczył o swoje .Uwielbiał się rozwijać stale podwyższając sobie poprzeczkę we wszystkim co robił .Dla niego nie było rzeczy nie możliwych .Wszystko potrzebuje czasu gdy trenujesz - osiągniesz to ! Pokonasz przeszkodę i spełnisz swe marzenie .Pożniej ,spełnisz kolejne ponieważ każdy zrealizowany cel popycha Cię do dalszej działalności .Nie potrafisz już z tego zrezygnować zwłaszcza że wiesz ,że jesteś w tym naprawdę dobry .Z każdym dniem stale chcesz wyciągać więcej i więcej ,wymagasz od siebie więcej i nie ma już odwrotu ponieważ pasja staje się numerem jeden .Nic nie jest tak ważne...

Dziś ja spełniłam to marzenie nagrałam ''I Will Always Love You" i zrobiłam to dla Krystiana.Od dziecka zapatrywałam się na Whitney. Kiedyś powiedziałam sobie :Nie poddam się ,będę walczyła by móc kiedyś zaśpiewać ten utwór .Dziś to właśnie zrobiłam .Nigdy nie pomyślałabym ,że spełnię to moje marzenie w takich okolicznościach ,że nagram ten cover gdy Krystiana już nie będzie ...Tak bardzo żałuję ,że nie zdążyłam zrobić wiele wspólnie .Przepraszam ,za wszystko czego nie zdążyłam zrobić Krystian gdy byłeś z nami .Gdybym tylko wiedziała to co dziś wiem.Cofnęłabym ten czas byś znów był tu z nami Krystianku ! Dziś śpiewałam dla Ciebie .Trenowałam ten utwór codziennie z myślą o Tobie i o tym ,że muszę go nagrać i nie ma innej opcji .Dam radę nagram ten piękny utwór dla Ciebie w czwartek .Pojadę do studia i to zrobię ! I wiesz co się stało : Zrobiłam to ! Dziś w ten czwartek zrealizowałam to co sobie założyłam. Przed wejściem do studia myślałam tylko o Tobie :                  
 Moim ambitnym utalentowanym bracie ,który uwielbiał wyzwania .

Krystian ! nagrałam ten utwór dla Ciebie i nigdy tego nie zapomnę .To był kolejny smutny dzień bez Ciebie ale zrozumiałam ,że jesteś obecny w naszych sercach i myślach .Cały czas nas prowadzisz i nadal będziesz nas otaczał i choć  Cię nie widzimy to Ty nas obserwujesz i prowadzisz naprzód Obiecuję ,że jeśli mi na to pozwolisz z Bogiem zrobię wszystko by o Tobie pamiętano na wieki ....Kochamy Cię  ''I Will Always Love You" i to nie tylko piosenka .
Dla mnie to coś więcej ...
Obiecuję ,że zrobię wszystko by powstała piękna twoja piosenka o Tobie .Pomóż mi tylko w jednym wiesz w czym ....Krystian tak bardzo żałuję ,że nie zdążyliśmy razem... Wierzę ,że przez cały czas będziesz nami kierował bo Ty masz plan a ja pomogę Ci go spełnić gdy Ty mi go przekażesz pomożesz i mnie ....Wiem ,że wtedy mielibyśmy cudowne życie i tyle pięknych dni nas czekało ...ale to zostało zniszczone w parę sekund :( To jest straszne .Ty nie powinieneś odejść tak młodo :/

Tak bardzo tęsknimy za Tobą .Dom bez Ciebie jest taki pusty. To Ty sprawiałeś ,że promieniał radością . Swoją jazda ,swym uśmiechem ,całym sobą i choć czasem się podrażniliśmy jak każde rodzeństwo .Wiedz o tym ,że ja zawsze byłam za Tobą i zawsze byłam taka dumna z Ciebie. Uwielbiałam twoje piękne duże błękitne oczy ,uśmiech na twarzy ,podkręcane długie włosy.Zawsze myślałam ale mam przystojnego tego brata ...Krystian pamiętaj ,że byłeś i nadal jesteś wspaniałym wartościowym człowiekiem ,który oddał życie dla sportu ,który kochał :(Nie tak to miało być ,nie takie były plany ale nic nie możemy zrobić Krystian i tak jest nam strasznie bez Ciebie .Wiemy ,że życie w tym domu nie będzie już nigdy takie samo .Tak bardzo nam Ciebie brakuje , że nawet nie jestem w stanie opisać tego słowami .



a pożniej Krystian dał mi kolejny znak i zaczęliśmy tworzyć dla niego ''Nie Tak Miało Być ". Skupiłam się nad tym projektem.Dotrzymałam obietnicy... Nie opublikowałam wtedy "I Will Always Love You" ale postanowiłam ,że gdy zrealizuje autorską balladę ,zobaczycie teledysk itd...Udostępnię również ten cover. Dziś 28.10.2016 :/ Mija pięć miesięcy odkąd Krystiana z nami nie ma .To właśnie dziś chcę aby moje wykonanie ''I Will Always Love You" dla Krystiana z tamtego 23 .06 .wyszło na światło dzienne.Poniżej udostępniam "I Will Always Love You" .Mam nadzieję ,że wam się spodoba i poczujecie moje emocje zawarte również w tym utworze...Nie zapominajcie o  ''Nie Tak Miało Być'' ponieważ to autorski utwór dla Krystiana wraz z teledyskiem z jego udziałem ale niech moje wykonanie ''I Will Always Love You "  również Wam przypomina o nim i niech tak już pozostanie na zawsze.



If I should stay, 

I would only be in your way. 

So I'll go, but I know 

I'll think of you ev'ry step of the way. 



And I will always love you. 

I will always love you. 

You, my darling you. Hmm. 



Bittersweet memories 

that is all I'm taking with me. 

So, goodbye. Please, don't cry. 

We both know I'm not what you, you need. 



And I will always love you. 

I will always love you. 





I hope life treats you kind 

And I hope you have all you've dreamed of. 

And I'm wishing you, joy and happiness. 

But above all this, I wish you love. 


And I will always love you. 

I will always love you. 

I will always love you. 

I will always love you. 

I will always love you. 
I, I will always love you. 



You, darling, I love you. 

Ooh, I'll always, I'll always love you.


4 komentarze:

  1. Martyna, swoją postawą jesteś naprawdę dobrym wzorem do naśladowania. Twoja siła zaraża, pomagasz również innym. Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wykonana piosenka naprawde. Wielki szacunek dla ciebie. Wiele osob mowi ze wykorzystujesz smierc brata dla kariery. Nawet nie sluchaj tych bzdur masz naprawde wielki talent i jestem pewna ze twoj brat patrzy na ciebie z gory i jest szczesliwy ze realizujesz swoje i zarazem jego marzenia. Gratuluje naprawde . Masz niesamowity glos nie zabiedbaj go bo taki glos to skarb. Ppzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zapomnę o Krystianie oglądałam każdy jego wyścig, podziwialam go ��na zawsze w moim sercu ����

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wykonanie, brawo i gratulacje za wiarę i walkę.
    Pamiętaj Krystianek tak naprawdę nie odszedł jego ciało tak ale dusza nie. Wiem ze on jest z wami cały czas i wiem ze teraz chciałby porozmawiać z wami zeby was uspokoić ze jest z nim wszystko ok.
    Proszę rozmawiaj z nim cały czas ja wiem ze nie usłyszysz go ale on ciebie tak i proszę nie pisz w czasie przeszłym tylko cały czas w teraźniejszym. Bo on jest z wami. Bądź silna i rób to co robisz dalej dla siebie i Krystianka .....

    OdpowiedzUsuń