środa, 16 listopada 2016

Studio Time Recording - Szykujemy kolejny utwór !!! 🎼🎤

Kochani Fani ! 

Kolejny utwór został skomponowany ,tekst napisany a więc nadszedł czas na nagrywanie wokalu .
We wtorek (15.11) wyjechałam tym razem do studia nagraniowego w Kielcach .To był świetny pracowity dzień  z wspaniałymi muzykami  Marcinem Bracichowiczem a także jego bratem Tomaszem Bracichowiczem ,którego miałam okazję poznać.Moja Managerka Monika również przyjechała do nas.Super się nam razem pracowało .Nagrywanie w miłej atmosferze.Jestem zaszczycona ,że pracuję z tak wspaniałymi Artystami.Mam cudowny team ,któremu bardzo dziękuję za wszystko co dla mnie robi :) Utwór nagrany ! Mamy nadzieję ,że spodoba Wam się kolejna piosenka przygotowana przez nas. Już wkrótce będziecie mogli ją usłyszeć :) a także zobaczyć video ponieważ i  tym razem powstanie teledysk ,który kręcimy w górach już za tydzień .

W studiu z  Marcinem i Tomaszem .Efekty naszej pracy już wkrótce 🎼🎤



Nasz czwórka wszyscy w komplecie #selfie.Mamy kolejny utwór dla Was!🎼#studiotimerecording 🎤


Z Moniką .#studiotimerecording#studiotime🎶#management
Śpiewam dla mojego brata ,za którym bardzo tęsknie :( Wierzę ,że Krystian mnie słyszy,widzi  i pomaga mi w tym bym realizowała nasze cele ...Nie mogę się poddać bo my nigdy się nie poddajemy tacy zawsze byliśmy ...W moim sercu jest ogromny ból ,niezrozumienie i tęsknota za bratem  dlatego też ten utwór będzie odzwierciedlał rzeczywistość i uczucia .Myślę ,że odczujecie kolejne emocje , które wychodzą ze mnie .Będzie to smutna piosenka ale zarazem prawdziwa i piękna .Nic za wiele nie chcę zdradzać ponieważ sami się przekonacie już niebawem .Trzymajcie kciuki ! Dziękuję moim Fanom za to ,że cały czas jesteście ze mną .Dziękuję ,że tak pamiętacie o Krystianie .Przychodzicie do niego tak często .Dziękuję Wam za wszystko.Jesteście Kochani <3 Buziaki :* 


1 komentarz:

  1. Kochana..już się nie moge doczekać,to piękne co robisz! Powodzenia i raduj nas swoim ślicznym głosem! :)

    OdpowiedzUsuń