sobota, 11 marca 2017

Rodzinny wyjazd do Gorican (Lipiec 2012 rok )

Kochani !

Wiem ,że trochę tu zamilkłam na moim blogu .Na portalach społecznościowych dość aktywnie ale tutaj faktycznie od dłuższego czasu nic  nie publikowałam :/ No cóż chciałam Was poinformować , że od dnia dzisiejszego postaram się wrócić :) W wolnych chwilach będę chciała nadal dzielić się z Wami różnymi treściami ,które być może Was zainteresują . Myślę ,że tak jak wspominałam udostępnię Wam również treści związane z moim bratem ponieważ chciałabym abyście dowiedzieli się więcej o nim również od tej innej strony poza torem żużlowym ...Chciałam wam przypomnieć ,że co jakiś czas nadal ale stopniowo gdyż nie chcę od razu wszystkiego zdradzać staram się uzupełniać oficjalną stronę Krystiana http://kr509.com/  Jeśli wejdziecie w zakładkę Multimedia zobaczycie zmiany macie tam dodatkowo Dzieciństwo ,Extreme Sport ...Możecie znależć tam zdjęcia ale także pod spodem filmy ugrupowane do danego czasu ...Oczywiście będzie więcej tylko muszę sobie to odpowiednio rozplanować .Przypominam ,że oficjalny kanał na YouTube Krystiana który połączony jest ze strona portalami itd to ten 
Znajdziecie na nim filmy , których większości nigdzie indziej nie ma ponieważ pochodzą one z naszego archiwum rodzinnego a połowa z nich nagrana jest przez samego Krystiana 
Dlatego zachęcam do Subskrybowania byście byli na bieżąco .Dalej : 
Pragnę dodać ,że strona na fc prowadzona również przez nas rodzinę to ta :  https://www.facebook.com/krystianrempala509/Osoby, które obserwują zapewne wiedzą ,że tam również czasem pojawiają się krótkie filmiki których nigdzie indziej nie ma .Chyba ,ze na YouTube ale tylko na tym powyższym kanale ponieważ czasem je powtarzam .
Dodam jeszcze ,że kanał z którego teraz publikuję jest moim drugim dodatkowym kanałem ,który połączony jest z tym blogiem a wiec na tym pojawią się takie moje lużne  nagrania .Gdy będę chciała podzielić się z Wami  jakimś nagranym filmikiem , opowiedzieć coś itd...
Myślę ,że wszystko rozumiecie a więc koniec organizacji ! ;)

Przejdżmy teraz do najlepszej części .

Zdecydowałam się podzielić z Wami filmikiem ,który nagrywałam gdy miałam 18 lat Krystian miał wówczas 14 .W lipcu 2012 roku z całą nasza czwórką a także z naszym mechanikiem Kamilem wybraliśmy się na Chorwację .Nasz Tata przygotowywał silniki zawodnikowi Jurica Pavlic przed wielkim FIM SPEEDWAY GRAND PRIX .Mój 14 letni brat Krystian  trenował wówczas po raz pierwszy na tym torze i szło mu tak świetnie . Zresztą sami zobaczcie na powyższym filmiku ,który zmontowałam dla Was . Razem z Mamą obserwowałyśmy jazdę naszego Krystianka Nakręcałam go a mama robiła zdjęcia naszym chłopakom.Teraz tak sobie pomyślałam ,że to bardzo cenny materiał i na pewno wielu z Was chciałoby to zobaczyć .Dlatego dzielę się tym z Wami ponieważ nadal chciałabym abyście pamiętali o moim kochanym młodszym bracie a także poprzez te wszystkie media mieli okazję poznawać go bliżej .Jakim wartościowym ,ambitnym pełnym pasji chłopakiem był od dziecka .Zapraszam do obejrzenia 



Druga ze mną i z Krystianem na stadionie w Gorican również dostępna  ! :) 


P.S Jeśli chcecie używać ujęć z tego filmu w celu tworzenia materiałów o naszym Krystianie jako rodzina wyrażamy zgodę na kopiowanie treści zawartych w tym filmie :)
Poniżej jeszcze kilka zdjęć .Pozdrawiam :*














1 komentarz:

  1. Czas wspomnienia naszej JASKÓŁKI zawsze będzie z nami i zawsze cza Krystiana wspominać bardzo dobrego zawodnika żużla SPEEDWAY POLSKA jest w sercach .

    OdpowiedzUsuń