piątek, 24 marca 2017

Studium wokalno-aktorskie .Koncert Kraków :)

Cześć wszystkim ! :) 

Przeglądałam stare zdjęcia ,nagrania i natknęłam się na wideo z mojego występu .
Koncert uczniów szkoły wokalno-aktorskiej w Krakowie ,który odbył się 04.12.2013 roku .
Moje nauczycielki zawsze było bardzo wymagające jeśli chodzi o moją osobę.Wybierały mi najbardziej hardcorowe utwory ponieważ mówiły ,iż mam duże predyspozycje głosowe itd. i że dam radę...A ja jak już wspominałam od zawsze uwielbiam wyzwania więc zmierzałam się z różnymi utworami zwłaszcza gdy chodziłam do tej szkoły. Ćwiczyłam na ambitnych utworach Edyty Górniak Whitney Houston ,Mariah Carey , Celine Dion ,Christina Aguilera,Beyonce....I zawsze zmierzając się własnie z takimi utworami czułam, że jestem o krok do przodu lecz wiedziałam również ,że muszę cały czas pielęgnować to co dostałam i trenować więcej itd ...Bardzo żałuję , że z tamtego okresu nie nagrywałam wszystkiego ponieważ teraz z chęcią bym Wam pokazała .No coż jednak coś tam znalazłam dlatego pomyślałam ,że może warto wam pokazać to wideo z mojego występu na żywo ponieważ Wy moi Fani chcecie jak najwięcej o mnie wiedzieć .W zasadzie może i powinnam to wrzucić od razu ale z racji tego ,że jestem bardzo wymagająca wobec siebie haha pewnie doszukiwałam się co bym tam poprawiła ...teraz też taka jestem .Myślę jednak ,że to takie moje cenne archiwum z mojej drogi artystycznej ,która rozpoczęłam będąc mała dziewczynką i która nadal trwa .To występ z akompaniamentem fortepianowym Pani Anni więc posłuchajcie jak pięknie ta Pani zagrała List Edyty Górniak ...;) A ja cały czas pracuję ,nie poddaje się jak wiecie szykują się niespodzianki ...Covery też się będą pojawiać ale póki co wiecie ,że moja najważniejsza niespodzianka zbliża się wielkimi krokami także bądżcie czujni ! 


Jeśli są tu osoby którzy chcą dowiedzieć się więcej o mojej osobie zapraszam również na starsze notki dotyczące moich początków w muzyce, jak zrodziła się ta pasja itd 
Kiedyś o tym wszystkim napisałam w poniższych notkach :


Tak poza tym zapraszam do przeglądania moich wcześniejszych wpisów na tym blogu ponieważ pisałam o różnych rzeczach .Udostępniałam filmy ,ciekawe książki itd ...Oczywiście teraz też mam zamiar tutaj publikować wam różne treści także poza mediami społecznościowymi zapraszam również tutaj na bloga Buziaki :) :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz