piątek, 14 lipca 2017

Niespodzianka od moich Fanów

Kochani Fani ! 

Wróciłam do domu a tu czeka na mnie pierwsza platyna od Was 💽Kochani z całego serca Wam dziękuję !Mega mnie zaskoczyliście nie spodziewałam się takich prezentów 👌🏼😍To bardzo miłe 😊 Ciesze się ,że tak licznie jesteście ze mną ,że mnie cenicie .Tacy Fani to największy skarb ,o którym zawsze marzyłam .Cały czas tworzymy dla Was piosenki🎼🎤Chciałabym byście też pamiętali o moim Managemencie ,który uwierzył we mnie i dał mi szanse na wykazanie się w tym o utalentowanym Adamie , bez którego nie powstał by singiel "Daleko Stąd"...Myślę ,że nadejdzie kiedyś i taki dzień ,w którym zdobędziemy tą dużą platynę ponieważ z Wami wszystko jest możliwe! I tak jak napisaliście w tym pięknym liście ,który przeczytałam ze wzruszeniem :

,,Jeżeli szczęście nie przyszło jeszcze to znaczy ,że jest duże i idzie małymi krokami .Spełniaj marzenia bo to ,że coś nie dzieje się teraz to nie znaczy ,że nigdy nie nastąpi ..." 

Dokładnie : 

Pamiętajcie trzeba wierzyć i walczyć do końca tylko wiara, nasza pasja sprawia, że stajemy się szcześliwsi pomimo trudności z jakimi się każdego dnia zmagamy ,przykrości niezrozumienia itd... Walczcie o swoje nawet gdy czasem już brakuje na to sił .Podnieście się powiedzcie sobie : 
''Nie ja nie mogę się poddać ! ''To własnie nasz Kris pokazał mi by nie odpuszczać i choć bardzo mi go brakuje wiem , że dla niego zniosę wszystko ! Dzięki niemu wyrosłam na tak silną dziewczynę ,która od dziecka wierzyła i nadal wierzy ,że swoim głosem  uszczęśliwi innych...Kocham Was bardzo 💞Ściskam mocno,przesyłam buziaki 😘 I wierze ,że wkrótce razem podbijemy największe sceny bo 

"Wszystko może się wydarzyć... "  😉


Jeszcze raz dziękuje Kochani ! Za uznanie 💽💽Ballada "Nie tak miało być " dla mojego brata już wkrótce osiągnie ponad 4 mln wyświetleń na YouTube .Pamiętajcie ,że to nasz wspólny sukces !
Każdy mój sukces jest także sukcesem Krystiana ,dla którego się nie poddaje ponieważ jak wiecie mój brat nigdy się nie poddawał ....Ale pamiętajcie o tym ,że również to Wasz sukces ! Nie byłoby tych wszystkich dużych cyferek przy klipach gdyby nie Wy ! Z całego serca dziękuje moim najwspanialszym Fanom ! Brak mi słów .Megaaaa ! Jestem naprawdę wzruszona .Zrobiliście mi wspaniałą niespodziankę
 i to tuż po moim powrocie ze studia gdzie nagrywałam dla Was nowe piosenki .Zobaczcie jak to wszystko idzie w parze ...Musimy wierzyć ,że razem zdziałamy wiele będziemy się wspinać wyżej..Jestem tu dla Krystiana i dla Was . Pokażmy światu ,że wszystko jest możliwe .Cieszmy sie z każdego naszego choćby najmniejszego sukcesiku ponieważ nie od razu zdobywa się największe szczyty ....Ja cieszę się z każdego choćby najmniejszego swojego sukcesu .Wasza niespodzianka również jest dla mnie sukcesem ponieważ mam satysfakcje ,że moje piosenki do Was trafiają ,poruszają wasze serca .Dziękuje ,że jesteście ! .Obiecuję ,że Was nie zawiodę i jeszcze nie raz poruszę wasze serca 

😘#fans

Napiszę Wam mądre słowa ,które weżcie sobie do serca :

,,Są rzeczy ,których nie wlicza się w sukces .To nie sława ,pieniądze czy władza .Sukces to budzić się rano i cieszyć się na to co musimy zrobić.Tak bardzo ,że chcesz wyfrunąć z domu .To praca z ludżmi, których się kocha.Sukces to zdolność łączenia się ze światem i poruszania ludzkich uczuć.To łączenie ludzi ,którzy mają wspólne marzenia.To zasypianie wieczorem z poczuciem spełnionej misji.
Sukces to radość ,wolność i przyjażń to również miłość ..." 


Lata wzlotów i upadków marzeń i rozczarowań ,nudy i radości ,ciągłej walki, która trwała i która  nadal będzie trwać .Były one i nadal są spełnieniem moich marzeń .    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz