sobota, 29 lipca 2017

Summer summer crazy summer ! :)

Cześć Kochani ! 

Jak Wam mijają wakacje ? Mam nadzieję ,że u Was słonko też tak mocno świeci .Chciałam Wam życzyć udanych wakacji .Pomimo tego ,iż czas tak szybko ucieka i lipiec już prawie za nami Pamiętajcie jednak ,że pozostał jeszcze sierpień a wiec postarajcie się w 100% go wykorzystać !!! ;) 

Pewnie jesteście ciekawi jak spędzam wakacje ? Staram się korzystać ze słoneczka w ciepłe dni . Wychodzę  na ogród i chwilę odpoczywam na tarasie .Jak wiecie mam staw po drugiej stronie ulicy gdzie często spędzam tam czas z Becky i Mandim...Postaram się nagrać jakieś fajne wideo z tego miejsca ponieważ latem jestem tam naprawdę pięknie <3 

Poza tym chciałam Wam powiedzieć ,że mój każdy dzień wypełniony jest muzyką .Śpiewam różne piosenki moich ulubionych artystów .Ostatnio cały czas w moich głośnikach rozbrzmiewają największe hity Rihanny ,które oczywiście śpiewam .Myślę ,że jeśli przyjdzie ten etap na moje koncerty to pośpiewamy dużo rytmicznych kawałków Rihanny ponieważ bardzo ją lubię .
Wiem ,że Wy też i wiem ,że będziecie ze mną śpiewali ...;) Musicie uzbroić się w cierpliwość 
też bym już chciała szaleć na koncertach ale nie wszystko zależne jest ode mnie ...
Pracujemy nad moim materiałem ....Jak widzieliście jeżdżę do studia nagrywać.Za tydzień wypadnie mi kolejny wyjazd do studia gdzie będziemy nagrywać piosenki dla Was .Cały czas intensywnie pracujemy ,nie poddajemy się .Wierzę ,że uda nam się stworzyć dla Was hita , który będzie wszędzie rozbrzmiewał  ...Trzeba wierzyć ...;) Mam dużo do pokazania .To dopiero początek ! 
Jestem odważną pracowitą ,ambitną dziewczyną ,która nigdy się nie poddaje.
Uwielbiam wyzwania !Wyznaczyłam sobie również kolejne wyzwanie ,o którym myślę ,że wkrótce również się dowiecie. Oczywiście to wyzwanie jest też, że sfery artystycznej ...
Zamierzam walczyć dla Was .Chcę być waszą inspiracją .Wiem,że dla niektórych już jestem  ponieważ sami mi o tym wielokrotnie wspominacie .Dziękuję ,że jesteście ponieważ bez Was nic nie byłoby możliwe ! <3 

                                   





Mamy już ponad 100 tysięcy wyświetleń na YouTube do mojego najnowszego singla pt. ''Daleko Stąd" Z tej okazji przygotowałam dla Was krótkie wideo z podziękowaniami ,które zamieściłam na YouTube .
Na moim drugim kanale BlogTv .Tutaj pojawiają się moje spontaniczne filmiki dla Was .
Wkrótce na tym kanale pojawi się Making of z Daleko Stąd a także coś ze sesji zdjęciowej
i wiele innych nowości .Mam kilka pomysłów na stworzenie filmików :) Bądżcie na bieżąco .
Subskrybujcie ten kanał ! :*



Przypominam Wam ,że mój singiel dostępny jest do odsłuchiwania a także pobierania we wszystkich serwisach cyfrowych m.in iTunes ,Spotify ,Deezer ,Muzodajnia ....Wszystko tutaj : https://wmg.lnk.to/dalekostad Kliknij i wybierz wygodny dla siebie serwis :) Pozdrawiam cieplutko i życzę udanych wakacji , które jeszcze trwają a więc korzystajcie z pięknych słonecznych dni ! Buziaki i jeszcze raz bardzo dziękuję Skarby ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz