środa, 1 listopada 2017

1 Listopad 2017 My Heart Will Go On


Kochani ! 

Dziś dzień wszystkich świętych a więc w tym wyjątkowym dniu pamiętajmy o naszych najbliższych,którzy odeszli z tego świata.Dla mnie to niezwykle emocjonujące święto .Nie ukrywam też ,że bardzo jest mi przykro i wszystko do mnie znów wraca...Te najgorsze zeszłoroczne chwilę ...Czas tak szybko ucieka i to już kolejny pierwszy listopad bez mojego brata .Zawsze tego dnia wyczekiwaliśmy z Krystianem wieczora by wraz z rodzicami odwiedzić groby bliskich .Zawsze wychodziliśmy z domu w czwórkę .A teraz tak okrutnie wszystko się zmieniło tak niezrozumiale i tak za wcześnie ...W tym roku w maju i też tak niespodziewanie odeszła od nas nasza najlepsza ciocia ,która była obecna w naszym dzieciństwie.Dorastaliśmy z moim bratem chodząc do niej z naszą mama . Mały Krystianek bardzo ją lubił, ja również.Teraz nie możemy i jego i jej tutaj zobaczyć.Niezwykle wrażliwe o wielkim sercu i dobroci najbliższe nam osoby odeszły .Choć ja wierzę ,że oni nadal tu są i nas widzą To my nie możemy ich zobaczyć ale czuwają nad nami Każdego dnia pomagają nam zmierzać się z każdymi trudnościami jakie stale napotykamy na swojej drodze będąc tu na tym świecie.Ja zawsze będę czuć obecność mojego brata ,który pomógł mi pozbierać się po tym wszystkim co się stało i  choć we wnętrzu boli tak samo:Czuję ,że on nadal tutaj jest za moją ścianą ,jest w swoim pokoju .Wyznacza nam cele do realizacji pomagając nam w ten sposób jakoś dalej tu funkcjonować,chce byśmy żyli dla niego...Mam nadzieję ,że nasza ciocia opiekuje się teraz naszym Krystianem gdzieś tam u góry.Chciałabym udostępnić Wam również w tym wyjątkowym dniu "My Heart Will Go On " .Chciałam zagrać tą piosenkę dla brata .I chciałam udostępnić ją w tym właśnie dniu .Udało mi się ja samodzielnie nauczyć .Zapraszam do posłuchania 
Kiedyś przyjdzie czas ,że ją również zaśpiewam i podzielę się z Wam  ... A dziś moje granie :) 

Co noc w moich snach
Widzę Cię, czuję Cię
Stąd wiem, że nadal żyjesz
Pomimo znacznej odległości
I przestrzeni pomiędzy nami
Zjawiłeś się by pokazać, że nadal żyjesz

Blisko, daleko, gdziekolwiek jesteś
Wierzę w to, że to serce dalej bije
Jeszcze raz otwierasz drzwi
I jesteś tu w moim sercu a
Moje serce będzie biło bez ustanku

Miłość może dotknąć nas tylko raz
I trwać przez całe życie
I nigdy nie przestanie, dopóki nie odejdziemy
To była miłość gdy kochałam Cię
Jedyny prawdziwy czas, którego się trzymam
W moim życiu zawsze będziemy razem

Blisko, daleko, gdziekolwiek jesteś
Wierzę w to, że to serce dalej bije
Jeszcze raz otwierasz drzwi
I jesteś tu w moim sercu a
Moje serce będzie biło bez ustanku

Jesteś tu, nie boję się niczego
I wiem, że moje serce będzie dalej biło
Pozostaniemy tacy już na zawsze
W moim sercu jesteś bezpieczny
A moje serce będzie biło bez ustanku




Wiem ,że po raz kolejny licznie odwiedzicie Krystiana .I pokażecie ,że był i nadal jest dla Was ważny Dziękuje Wam za to ,że mimo uciekającego czasu cały czas jesteście ❤


To jeden z najpiękniejszych filmów o naszym Krystianie. 
Dziękuję temu komuś kto zmontował ten wspaniały materiał .
Bardzo cenny i wzruszający do łez 

Krystian zawsze z nami ! 



Wiem ,że ballada wciąż wzrusza i w dużej mierze pomaga również tym, którzy wiedzą jak trudno pozbierać się po stracie kogoś bliskiego.A chyba każdy wie ...
Zatem udostępniam dla Krystiana i dla Was wszystkich 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz