poniedziałek, 30 października 2017

Rita Ora -Anywhere


Piosenka “Anywhere” to premierowa singiel autorstwa wokalistki Rity Ory zapowiadający jej drugi album, którego premiera prawdopodobnie odbędzie się na przełomie 2017 i 2018 roku. Utwór miał swoją premierę 20 października w serwisach sprzedaży cyfrowej i streamingowych. Piosenka została napisana przez artystkę we współpracy z Andrew Wattem, a za produkcję kompozycji odpowiedzialny jest DJ Alesso. Do utworu powstał również teledysk, którego premiera odbyła się w tym samym czasie na oficjalnym kanale YouTube Rity Ory.

Jeśli jeszcze go nie widzieliście zajrzyjcie koniecznie ! 


Jak Wam się podoba nowa propozycja od Rity? 
Mnie bardzo 💓



Czas ucieka, gdy noc jest młoda

Światło słoneczne 
Pada na nieoświetlone lokalizacje (lokalizacje)
Przekrwione oczy wypatrują słońca
Raj, którym żyjemy, nazywamy go wakacjami (wakacjami)



Malujesz mi sen, do którego ja...
Czy należę do niego, yeah?
Czy ja należę do niego, yeah?



Ponad wzgórzami, i tak bardzo daleko
Miliony kilometrów od Los Angeles
Gdziekolwiek daleko z tobą
Wiem że moglibyśmy uciec
W miejsce gdzie nikt nie wiedziałby jak się nazywamy
Znaleźlibyśmy początek czegoś nowego
Gdziekolwiek daleko z tobą
Tylko weź mnie ze sobą
weź mnie gdziekolwiek
Gdziekolwiek ze sobą



Prawda wychodzi na jaw, kiedy zapominamy się
Szukamy kontaktu
W tłumie, który nie wyraża żadnych emocji (żadnych emocji)
Twoje sekrety są jedyną rzeczą, których pożądam
Te dobre i te złe
Mogę wziąć to na siebie (wziąć na siebie)



Malujesz mi sen do którego ja...
Czy należę do niego, yeah?
Czy ja należę do niego, yeah?



Ponad wzgórzami, i tak bardzo daleko
Miliony kilometrów od Los Angeles
Gdziekolwiek daleko z tobą
Wiem że moglibyśmy uciec
W miejsce gdzie nikt nie wiedziałby jak się nazywamy
Znaleźlibyśmy początek czegoś nowego
Gdziekolwiek daleko z tobą
Tylko weź mnie ze sobą
weź mnie gdziekolwiek
Gdziekolwiek ze sobą



Weź mnie gdziekolwiek
Oh gdziekolwiek
Gdziekolwiek gdziekolwiek ze sobą



Ponad wzgórzami, i tak bardzo daleko
Miliony kilometrów od Los Angeles
Gdziekolwiek daleko z tobą
Wiem że moglibyśmy uciec
W miejsce gdzie nikt nie wiedziałby jak się nazywamy
Znaleźlibyśmy początek czegoś nowego
Gdziekolwiek daleko z tobą
Tylko weź mnie ze sobą
weź mnie gdziekolwiek
Gdziekolwiek ze sobą



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz