piątek, 29 grudnia 2017

New Year's Eve 2017 .DESPACITO SURPRISE !


Hej z okazji zbliżającego Sylwestra 2017.Przygotowałam dla Was niespodziankę .Tym razem to coś zupełnie innego .Po raz pierwszy możecie usłyszeć mnie w języku hiszpańskim.Zapraszam do posłuchania największego hita roku DESPACITO w moim wykonaniu.Życzę wszystkim Szampańskiej zabawy, Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku 🍾🥂🎈🎉

HEY !!! On the occasion of the upcoming New Year's Eve 2017 I prepared a despacito surprise for you in Spanish.I love challenges and I'm so happy that recorded a song for you in a different language , so I'm so excited ! This song is also a little bit a foretaste before the premiere of my original single ,which has a similar style...:)Hope you enjoy! Show your support if you like : subscribe -share -rate -comment

OYE !!! Con motivo de la próxima Nochevieja 2017 Preparé una sorpresa despacito en español. Me encantan los desafíos y estoy tan feliz de haber grabado una canción para ti en un idioma diferente, ¡así que estoy muy emocionada! Esta canción también es un anticipo antes del estreno de mi single original, que tiene un estilo similar ... :) ¡Espero que disfrutes! Muestra tu apoyo si te gusta:suscribirse -hare-rate -comment

Text Translation : 


P.S Dziękuję za tak liczne łapki w górę.Cieszę się ,że Wam się podoba .Buziaki :*
Bawcie się dobrze w Sylwestra.Przywitajcie hucznie nowy rok ! ;)
Mam nadzieję ,że w nowym roku uda mi się Was zaskoczyć moimi własnymi utworami


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz