środa, 6 grudnia 2017

Santa Claus Day !

Kochani, 

Mikołaj był u Was ? 💌🎅Czy już dostaliście rózgi ? 😂Merry Christmas ! 🌲☃️#santaclausday 


Santa can you hear me? I have been so good this year And all I want is one thing Tell me my true love is here He's all I want, just for me Underneath my Christmas tree I'll be waiting here Santa that's my only wish this year.......

Aaaa ja mam coś jeszcze dla Was idealnego na dzisiejszą okazję  Tutaj taki powrót do lat młodości Gdy byłam bardzo grzeczna ,ale nie umiałam gotować i zawsze przypalałam babeczki 😂😂😂




 Christmas Eve, I just can't sleep Would I be wrong, for taking a peek? 'Cause I heard that you're comin' to town Santa can you hear me? I really hope that you're on your way With something special for me in your sleigh Oh, please make my wish come true Santa can you hear me? I want my baby, baby I want someone to love me And someone to hold Maybe, maybe (maybe, maybe) We'll be all alone under the mistletoe Santa can you hear me? I hope my letter reaches you in time Bring me a love, I can call all mine Cause I have been so good (so good) this year Can't be alone, under the mistletoe He's all I want and I'll be thankful 

Skoro wróciliśmy się do  młodości pozwólcie ,że udostępnie również moje domowe wideo.
Możecie zobaczyć tam moje mikołajkowe psiaki Mandiego i Hugusia ...

All I want for Christmas is you baby
All I want for Christmas is you baby
All I want for Christmas is you baby
All I want for Christmas is you baby



Miłego Mikołaja wszystkim !Święta zbliżają się już wielkimi kroczkami ...
Buziaki :*  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz