czwartek, 4 stycznia 2018

LIVE KONCERT BEERFEST 2017/NEW KONCERT IN 2018 COMING SOON!


Hej kto pamięta mój koncert w zeszłym roku w Chorzowie na Beerfest 2017 ?  Świetnie się bawiłam śpiewając tam dla Was na największej biesiadnej imprezie w Polsce  W przyszłym roku życzyłabym sobie więcej takich występów, ponieważ na scenie czuję się najlepiej na świecie  Zapewne moi aktywni Fani pamiętają ,że na moim instagramie a także na mojej stronie na facebooku na bieżąco publikowałam fragmenty z moich występów.Możecie zerknąć w zakładkę filmy i tam je z pewnością znajdziecie.Natomiast tak dla przypomnienia nieco dłuższe filmiki na YouTube z trzema piosenkami.






Zapraszam Was również na grupę a także na mój Fan Club prowadzony przez moich Fanów https://www.facebook.com/MartynaRempalaOFC/ Tam możecie zanależć wszystkie piosenki z moich występów,aktualności ,nadchodzące wydarzenia itd...

Przypominam Wam ,że mamy nowy rok a więc koncert w Nowym Dworze Mazowieckim na 25-leciu Tygodnika Towodworskiego zbliża się wielkimi krokami .Mam nadzieję ,że będziecie ,ponieważ przygotowałam kilka muzycznych niespodzianek .Do zobaczenia ! :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz