niedziela, 21 stycznia 2018

Winter ❄️

Hello Kochani ! 

Jak się miewacie ? :) Już połowa stycznia za nami, ależ ten czas nam ucieka.Parę dni temu pytaliście  czy jest u mnie śnieg.A ja odpowiadałam ,że nie ma .Wczoraj jednak doczekałam się białego puszystego śnieżnego śniegu 😄Piękny widok zza okna : śnieżne bielutkie drzewa.Dziś już trochę stopniał ale myślę ,że jeszcze nieraz zawita .Mam nadzieję ,że u Was również choć trochę przyprószyło,bo cóż to byłaby zima bez grama śniegu.Choć uwielbiam lato ponieważ jest ciepło .To zima jest dla mnie równie piękna pomimo tego ,iż nie lubię marznąć.To bardzo lubię patrzeć na przyprószone drzewa.Z racji tego ,iż mieszkam przy lesie jest ich tu mnóstwo.Ten rozciągający się dookoła śnieżny widok jest niesamowity.


Kochani!Do mojego występu na gali w Nowym Dworze Mazowieckim coraz bliżej.Zaśpiewam tam kilka piosenek swoich w tym prawdopodobnie jedną ,której jeszcze nie słyszeliście. A także kilka coverów .I tutaj przygotowałam kilka niespodzianek jeśli chodzi o wybór repertuaru.Na chwilę obecną mogę Was tylko zapewnić ,że materiał będzie zróżnicowany pod względem stylistycznym, ale nie tylko...Mam nadzieję ,że tego wieczoru trafie w wasze gusta .Myślę ,że nikt nie będzie się nudził przy tych piosenkach .Mam również nadzieję ,że choć część z Was będzie tam ze mną, a nawet jeśli nie będziecie mogli tam być, to będziecie mnie wspierać w sieci :)


Przypominam ,że trwa głosowanie na Nagrodę Publiczności dla Gwiazdy Gali Tygodnika Nowodworskiego.Jeśli czekacie na mój występ i macie ochotę na zabawę internetową.
Głosujcie na mnie biorąc udział w sondzie internetowej http://sonda.hanzo.pl/sondy,272052,jHdD.html 
Głosować można do 31 stycznia 2018r., do godziny 23:59. 


Pozdrawiam.Buziaki 
MR 


3 komentarze:

  1. Zagłosowałam na Ciebie :)
    Pozdrawiam Srrdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na Ciebie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Martynko życzę Ci aby udało Się Tobie zrobic większą karierę wokalną.
    Mam nadzieję, że kiedyś osobiście usłyszę jak śpiewasz, bo Sama kocham śpiewać .
    Pozdrawiam. 3 mam kciuki

    OdpowiedzUsuń