czwartek, 30 stycznia 2014

Muzyka .Szkoła Wokalno -Aktorska

Cześć , Kochani :) w tym poście chciałabym  ponownie nawiązać do muzyki. Jednak tym razem skupimy się na terażniejszości . Po ukończeniu liceum postanowiłam skupić się na najważniejszej rzeczy w moim życiu -
muzyce .Obecnie uczęszczam do szkoły wokalno- aktorskiej w Krakowie ,gdzie cały czas szlifuje swój wokal , nabywam większej świadomości muzycznej a także uczę się gry aktorskiej na zajęciach ze znanym
aktorem teatralnym mgr Grzegorzem  Juras .Z każdym dniem staram się być lepsza w tym co robię .
Tak naprawdę mój każdy dzień wypełniony jest treningami wokalnymi , śpiewaniem , słuchaniem muzyki , nauką ,graniem na klawiszach oraz wiele innych .Czasami aż brakuje mi czasu na to wszystko jak zabiorę się do pracy :) Od kilku miesięcy nie wrzucałam nic nowego do sieci jeżeli chodzi o śpiew ale to nie dlatego ,że się poddałam ! Po prostu przez te kilka miesięcy bardzo intensywnie pracuje nad wokalem......
Poza śpiewaniem lubię też grać na klawiszach .Wiem ,że pianistką nie jestem ale  uwielbiam grać różne utwory.To naprawdę wciągające i bardzo rozwija  jak ja kocham te wszystkie swoje nutki . 
Chciałabym podzielić się kilkoma z wami na moim facebooku by pokazać wam moją pasję i to czym zajmuję się na co dzień w domu .Na tym blogu postaram się opisać wam moje życie głownie muzyczne jak wygląda mój każdy dzień ,co nowego u mnie słychać a także zajmiemy się modą czyli możecie spodziewać się kolorowych zdjęć z moim udziałem ....Na pewno nie będzie nudno dlatego wszystkich zainteresowanych zapraszam tu  i oczywiście na  Fan Page na Facebooku, Twittera ...możecie mnie znależć również na Instagramie .Wszystkie linki do stron po prawej stronie na blogu .Pozdrawiam was serdecznie Buziaki :* :*:*














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz