poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Grace - You Don't Own Me ft. G-Eazy





Nie masz mnie na własność

Nie masz mnie na własność



No dobra, lecimy
Ale ja jestem Gerald i zawsze mogę mieć co tylko zechcę
Ona jest najlepsza, a ja kocham się popisywać
Zabrałbym ją na zakupy, wiesz Yyes Saint Laurent*
Ale nie, jej to nie kręci
Wszystko dlatego, że ona ma własny szmal
Szef szefów, gdybyś nie wiedział
Ona nigdy nie będzie spłukana



Nie masz mnie na własność
Nie jestem jedną z twoich wielu zabawek
Nie masz mnie na własność
Nie mów mi, że nie mogę wychodzić z innymi chłopcami



Nie mów mi, co mam robić
I nie mów co mam mówić
Proszę, gdy z tobą wychodzę
Nie wystawiaj mnie na pokaz



Nie masz mnie na własność
Nie próbuj mnie zmieniać w żaden sposób
Nie masz mnie na własność
Nie związuj mnie bo i tak nigdy nie zostanę



Nie mów mi, co mam robić
I nie mów co mam mówić
Proszę, kiedy z tobą wychodzę 
Nie wystawiaj mnie na pokaz



Naprawdę, szczerze
Znudziłem się podstawą
Ona jest najlepsza, serio
Zdesperowany, piszę do niej, pytam ją 
Czy jest sama i jeśli mogłaby wysłać jakieś zdjęcia, ale mówi nie
Cholera, mówi przyjedź i zobacz na własne oczy
Nigdy nie pyta o twoją pomoc, niezależna kobieta
Nie jest kapusiem
Ona jest jedyna
Palę z nią póki...ahh 
Zostajemy, aż zobaczymy słońce
Najlepsza na świecie, przysięgam robi to lepiej niż wszystkie, które dotąd widziałem
Nigdy nie pożycza, nie bierze nawet kredytów
I powiedziała mi, że nigdy nie będzie czyjąś własnością



Ja nie mówię ci co mówić
Ani co robić
Więc po prostu pozwól mi być sobą
Tylko o tyle cię proszę
Jestem młoda i kocham być młoda
Jestem wolna i kocham być wolna
Żyję tak jak chcę
Mówię i robię, co tylko zechcę



Ale wiedz, że nigdy nie spotkałaś kogoś takiego jak ja, ale...




Nie masz mnie na własność


3 komentarze:

  1. Kochana Martyno kiedy przedstawisz nam swój nowy utwór ? 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Martyno kiedy przedstawisz nam swój nowy utwór ? ������

    OdpowiedzUsuń