niedziela, 30 kwietnia 2017

Nasze Dzieciństwo K&M

Hello Kochani ! 


Mam coś dla Was co może Was bardzo zainteresować :) 
Filmik o Krystianie ,który zmontowałam . Moje i mojego brata wypowiedzi z 2015 roku 
Dzięki temu filmikowi możecie dowiedzieć się więcej o moim bracie .Bardzo cenny archiwalny materiał . Zachęcam do obejrzenia ! :*


W tym filmiku opowiadam o naszym dzieciństwie ,ale poniżej specjalnie dla Was udostępniam jeszcze kilka naszych zdjęć z tamtego okresu ;) Tak właśnie  razem się  bawiliśmy na naszym placu zabaw , jeżdziliśmy na rowerach ,motorkach, rolkach ,hulajnogach ,bawiliśmy się z naszymi pieskami ,graliśmy w piłkę ,koszykówkę ...Będąc dziećmi co chwilę coś nowego wymyślaliśmy .
Tak naprawdę nigdy się nie nudziliśmy .Pamiętam również ,że mieszkając w Lesznie nasza mama kupiła nam drewniane tablicę i szkolną kolorową kredę .Bawiliśmy się w szkołę gdzie ja byłam nauczycielką a mały Krystianek moim uczniem ...Mały Krystian bardzo ładnie malował ,ładnie śpiewał i pięknie budował z klocków lego .Jako mały chłopczyk miał tak wielką wyobrażnie ,że tworzył naprawdę wspaniałe rzeczy z tych klocków .I potrafił spędzać przy tym mnóstwo czasu .







Przypominam Wam kochani ,że już kiedyś podzieliłam się naszymi zdjęciami z dzieciństwa .W notkach ,które bardzo Wam sie podobały .Jeśli chcecie sobie przypomnieć , obejrzeć więcej moich i mojego brata zdjęć .Klikajcie w linki :

http://martynarempala.blogspot.com/2016/08/katy-perry-rise-krystianie-nauczyes.html

Mam jeszcze kilka cennych zdjęć ,filmików ale pozostawię to na potem :)
A póki co zapraszam do obejrzenie tego co dziś przygotowałam
Pozdrawiam wszystkich ,którzy tu zajrzeli :) 

1 komentarz: