niedziela, 30 kwietnia 2017

Radio RDN Małopolska-Wywiad (Grudzień 2016r)

Kochani kochani ! 

Wiem ,że zima już dawno za nami i lato zbliża się wielkimi krokami ale montując filmiki Krystiana 
natknęłam się na mój grudniowy wywiad z Radia RDN Małopolska .Przyznam szczerze ,że kompletnie o nim zapomniałam :/ Wyleciało mi z głowy ,że  miałam się z wami nim podzielić 😥Ponieważ na stronie RDN chyba się ten wywiad nie pojawił.Pamiętam ,że tego dnia mieliśmy awarie prądu w radiu i było trochę zamieszania 😥 Dla tych ,którzy nie mieli okazji posłuchać na żywo w radiu ale również dla tych którzy chcieliby sobie przypomnieć ponieważ trochę czasu minęło : 
O utworze ''Dla Nas Jesteś " ,świętach a także o planach noworocznych :)Zapraszam ! Nigdy nie jest za pożno aby udostępnić grudniowy wywiad w ostatni dzień kwietnia😂Wybaczcie mi 😉 
Ale jak wiecie w tym miesiącu pojawi się mój nowy singiel .Z racji tego udostępniam zaległości dziś, żeby pożniej nie mieszać starymi wywiadami ...Uważam również ,że szkoda aby ta rozmowa nam przepadła ponieważ z pewnością każda moja wypowiedz dla Was moich Fanów jest bardzo cenna ;) 
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie ! :)



I przypominam Wam Kochani ,że utwór ''Dla Nas Jesteś " i " Nie Tak Miało Być " dostępny jest do pobrania we wszystkich serwisach muzycznych :


1.''NIE TAK MIAŁO BYĆ " : https://wmg.lnk.to/NieTakMialoByc 
2. ''DLA NAS JESTEŚ"  :https://wmg.lnk.to/DlaNasJestes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz