niedziela, 26 stycznia 2014

Moda

Cześć wszystkim  ! dziś chciałabym poruszyć temat mody .Przeglądając albumy natknęłam się na zdjęcia ,
na których widać ,że gdy byłam już małą dziewczynką lubiałam zawsze ładnie wyglądać :)
Uwielbiałam chodzić z mamą na zakupy i wybierać ciuchy ,które mi się podobają .
Bardzo lubiałam  się przebierać eksperymentować z różnymi dodatkami : często nosiłam opaski ,kolorowe gumki do włosów , bransoletki ,naszyjniki ,kolczyki ,okulary ,różne fryzury : warkoczyki ,kucyki ...
Kochałam  sukienki ,spódniczki, płaszczyki ,czapki i wiele innych .Lubiałam być kolorowa , próbowałam różnych połączeń ...:) Rosłam a mój styl razem ze mną byłam starsza i nadal uwielbiałam się stroić ..
Pamiętam ,że bardzo często przebierałam się i moja mama robiła mi zdjęcia w różnych stylizacjach .
Lubiałam to i nadal tak jest no właśnie pewnie jesteście ciekawi jaki jest obecny styl Martiny ? :)
Myślę ,że dużo się nie zmieniło nadal uwielbiam eksperymentować z połączeniami : różne opaski , czapki
upięte włosy to część mojego stylu tak już mi zostało od małego ,że będąc dziewiętnastoletnią dziewczyną nadal podobają mi się  takie połączenia , ale do mojego obecnego wizerunku  jeszcze dojdziemy
Dziś chciałabym  się ,jednak skupić na przeszłości i podzielić się z wami zdjęciami z młodszych lat ...

Oto kilka foteczek .Pozdrawiam was bardzo serdecznie :)

2008rok

2008 rok

2009 rok

2009 rok
2008 rok

2008 rok



















2010 rok
2009 rok

2009 rok


2009 rok

2009 rok





2009 rok

2009 rok






2009 rok

2009 rok



2009 rok
2009 rok
2011 rok




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz