poniedziałek, 27 stycznia 2014

Szkoła i wspomnienia z wakacji ( lata gimnazjalne )

Dzień dobry , moi drodzy w pierwszym poście dotyczącym mojego dzieciństwa napomniałam o szkole
Dzisiaj chciałabym nieco rozwinąć ten temat  :) Po ukończeniu szkoły podstawowej poszłam do gimnazjum
o profilu angielskim .Bardzo miło wspominam ten okres w moim życiu . Miałam naprawdę wspaniałych nauczycieli .Uwielbiałam się uczyć, żaden przedmiot nie stwarzał mi trudności .
Każdą klasę kończyłam ze świadectwem z czerwonym paskiem .
A nagrodą za moją prace była złota statuetka .Po gimnazjum poszłam do liceum ogólnokształcącego w Tarnowie o profilu biol-chem Szkołę tą ukończyłam .Zdałam maturę .Od pierwszej klasy licealnej uczęszczałam na prywatne lekcje wokalu i gry na pianinie Ale do tego , jak to wszystko się zaczęło ,jak narodziło się moje zamiłowanie do muzyki. Opowiem w następnym poście , gdyż to naprawdę długi temat :) 


Poniżej kilka zdjęć z wakacji z lat gimnazjalnych : Włochy i Hiszpania :) 


FC Barcelona

Barcelona 2011 rok

Palomera 2011 rok

Blanes z Hiszpanami :) 

                                                 

Włochy 2010 rok


2010 rok



Isola d'Elba 2010 rok



Seans Magicznych Fontan . Na samym dole zamieściłam video 
specjalnie dla WAS ! 
Naprawdę niesamowita ... :)

Barcelona _Seans Magicznych Fontan


Monaco 2011 rok


Wenecja 2011 rok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz