piątek, 24 stycznia 2014

Moje dzieciństwo - Zdjęcia :)

Hej, na samym początku chciałabym was wprowadzić w moje dzieciństwo, zanim odkryłam swoje zamiłowanie do muzyki .
Będąc czteroletnią dziewczynką wyjechałam z moją mamą i moim dwumiesięcznym braciszkiem Krystiankiem do Grudziądza gdyż mój tata był sportowcem tamtejszego klubu .
Tak naprawdę dużo podróżowaliśmy po Polsce kibicując tacie .
Po dwóch latach przeprowadziliśmy się do Leszna , tam też poszłam do zerówki i pierwszej klasy .
Miło razem z mamą wspominamy te czasy . Dużo znajomych i koleżanek :)
Moi rodzice kupili dom w Tarnowie gdyż jest to moje miasto rodzinne.
Jeszcze  w tym samym roku poszłam tam do drugiej klasy podstawowej .
Poniżej zdjęcia z tamtejszego okresu ;) haha ojej ale byłam malutka .Na niektórych zdjęciach mój młodszy brat Krystian :)





























                           
Tak mój młodszy braciszek woził mnie na swojej małej krosówce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz